Vintervognpose

Toffifee

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Januarlykke 2020
Februarbarna 2020
Maiskolbene 2023 :-)
Hvilken vognpose har dere nå til vinteren, og er dere fornøyd?

Har sett på easygrow nord siden jeg ønsker meg en vognpose med forlengerdel og mulighet for å ta inn og ut dyna inni så den kan brukes hele året :) Men den er så sykt dyr! Finnes det noen billigere alternativ med samme muligheter? :angelic:
 
Kan du ikke kjøpe den brukt? De kan vaskes også. Jeg har vel nature, den med pels og forlenger, men kommer masse tilbud nå på black friday(bare et tips) ikke tips til andre typer dessverre siden jeg har den;)
 
Kan du ikke kjøpe den brukt? De kan vaskes også. Jeg har vel nature, den med pels og forlenger, men kommer masse tilbud nå på black friday(bare et tips) ikke tips til andre typer dessverre siden jeg har den;)
Jeg har fulgt med lenge på finn og lokale kjøp og salg grupper, men kommer aldri ut noe i nærheten her som oppfyller kravene mine :banghead: Vi bor jo ikke så sentralt akkurat, og det er visst mange som synes det er stress å sende vognposer :p

Men tenkte ikke på at det nærmer seg black friday :) Skal nok holde ut til da, så får jeg se om det kommer noen gode tilbud :D
 
Jeg har fulgt med lenge på finn og lokale kjøp og salg grupper, men kommer aldri ut noe i nærheten her som oppfyller kravene mine :banghead: Vi bor jo ikke så sentralt akkurat, og det er visst mange som synes det er stress å sende vognposer :p

Men tenkte ikke på at det nærmer seg black friday :) Skal nok holde ut til da, så får jeg se om det kommer noen gode tilbud :D
Ja jeg kjøpte min på black friday salg Skal vel ha en til nå, eller så blir det brukt på den som skal være i barnehagen. Men tittet selv etter den, og gidder ikke kaste bort penger på de uten forlenger så de ikke kan brukes så lenge.
 
Jeg har fulgt med lenge på finn og lokale kjøp og salg grupper, men kommer aldri ut noe i nærheten her som oppfyller kravene mine :banghead: Vi bor jo ikke så sentralt akkurat, og det er visst mange som synes det er stress å sende vognposer :p

Men tenkte ikke på at det nærmer seg black friday :) Skal nok holde ut til da, så får jeg se om det kommer noen gode tilbud :D
Hva med easygrow norse? Den nye? Den ser fin ut og har ull i ryggen. Vurderer den også. Fine farger har den
 
Hva med easygrow norse? Den nye? Den ser fin ut og har ull i ryggen. Vurderer den også. Fine farger har den
Jeg så på den også faktisk, men den kan vel ikke ta ut dundyna? Hvis jeg kjøper en pose som kun er til vinterbruk må jeg allikavel kjøpe en til pose til vår/sommer/høst :wacky: Da kan jeg like godt kjøpe den dyre som kan brukes hele året så jeg slipper å kjøpe to :hilarious:
 
Vi har Easygrow Nature. Tror jeg betalte ca 1600kr for den på black friday i fjor
Det var en grei pris! Må nok vente til black friday og se om det kommer noen gode tilbud :p
 
Jeg så på den også faktisk, men den kan vel ikke ta ut dundyna? Hvis jeg kjøper en pose som kun er til vinterbruk må jeg allikavel kjøpe en til pose til vår/sommer/høst :wacky: Da kan jeg like godt kjøpe den dyre som kan brukes hele året så jeg slipper å kjøpe to :hilarious:
Ta ut dyna??? Kan du det med nature? Altså skjønner ikke helt jeg, men skal se på min i gangen etter jeg har gjort legging(som sikkert tar en evighet :arghh::bag:). Jeg har en til vår/sommer/høst oh den til vinter. Hvilken er det du mener man kan ta ut dyna i? Ja kjøpte min til en sånn pris jwg også, trur det var litt over 1500 for tre år siden da. Har jo ikke blitt billigere på den tiden:hilarious::smug:
 
Ta ut dyna??? Kan du det med nature? Altså skjønner ikke helt jeg, men skal se på min i gangen etter jeg har gjort legging(som sikkert tar en evighet :arghh::bag:). Jeg har en til vår/sommer/høst oh den til vinter. Hvilken er det du mener man kan ta ut dyna i? Ja kjøpte min til en sånn pris jwg også, trur det var litt over 1500 for tre år siden da. Har jo ikke blitt billigere på den tiden:hilarious::smug:
På den jeg har kikka på kan man ta ut dundyna, ja, slik at posen kan brukes hele året :) Heter seg at det er en helårspose - ikke vår/høst- eller vinterpose.
https://www.rudo.no/products/easygr...IYqIFriY7c-xPpZvZSGVvx8vXuloFZLhoCtC8QAvD_BwE
 
  • Åhh den har jeg ikke sett før, jeg valgte nature(pga best i test greia) lå hvertfall på toppen da. Men er vinterpose mener jeg. Men så praktisk den så ut. :happy:
Ser ut som om denne også har kommet bra ut i tester, så heller mest mot den. Bare kjipt å betale nesten 3k for en pose :hilarious: Får se hva slags tilbud som kommer på black friday!
 
Ser ut som om denne også har kommet bra ut i tester, så heller mest mot den. Bare kjipt å betale nesten 3k for en pose :hilarious: Får se hva slags tilbud som kommer på black friday!
Ja vent på salg, 3000 er mye for en pose ja. Men heldigvis kan man selge den senere og man kan han den lenge. Men ja ikke sett den funksjonen jeg.
 
Ja vent på salg, 3000 er mye for en pose ja. Men heldigvis kan man selge den senere og man kan han den lenge. Men ja ikke sett den funksjonen jeg.
Ender fort opp på nærmere 3k om jeg må kjøpe to stk poser også da.. Hmm, decisions.. :bookworm:
 
Ender fort opp på nærmere 3k om jeg må kjøpe to stk poser også da.. Hmm, decisions.. :bookworm:
Ja jeg kjøpte begge mine på tilbud. Så kom på under tre tusen for mine. Men sett pp litt andre etter du skrev dette, og noen av de er jo så fine. Men ja vi får se hva som det blir tilbud på under black friday ;) de siste årene har det hvertfall vørt sykt salg den uken.
 
Ja jeg kjøpte begge mine på tilbud. Så kom på under tre tusen for mine. Men sett pp litt andre etter du skrev dette, og noen av de er jo så fine. Men ja vi får se hva som det blir tilbud på under black friday ;) de siste årene har det hvertfall vørt sykt salg den uken.
Ja, satser på det kommer et eller annet godt tilbud! Så følger jeg med på finn i mellomtiden :D
 
Veldig fornøyd med easygrow nature som vinterpose. Har til begge
 
Jeg har easygrow nature. Veldig fornøyd så langt. Virker god og varm :) Har ikke fått testet den i så veldig kulde ennå da :rolleyes:
 
Vi har easygrow hood, odenwalder mucki og voksi active. Voksi active er supertykk og har fleece inni, så den er helt sjukt varm. Anbefales til frostige barn:p vi fikk den i barselgave til storesøster, men hun er så varmblodig at hun kokte i den og vi kunne ikke bruke den før det var under - 5:hilarious: passer mye bedre til lillebror som er mer frysen av seg.
Vi kjøpte easygrow hood brukt mtp barnehagestart til storesøster, den er tykk og god, men ikke sånn kokvarm som active. En veldig god pose som vi liker godt.

Vi arva odenwalderposen, den er brukt til to barn før så det kan tenkes å påvirke kvaliteten og opplevelsen. Den oppleves tynn, dunet er dårlig fordelt og den har heller ikke avtagbar forlengerdel. Posen i seg selv er ganske lang, men det blir nye "dødplass" å varme opp for en liten og kort kropp, kontra en treåring.. Posen har også gjennomgående sømmer, og er dermed ikke vindtett sånn som easygrow og voksi active er. Alt i alt: ikke fornøyd, men vi bruker den som reservepose/i overgangen mellom vår- og vinterpose.
 
Vi har en odenwalder lammy vinterpose som vi arvet fra broren min, veldig fornøyde med den! Veldig god og varm dunpose med lammeskinn integrert i ryggen. Bunnen med lammeskinnet har glidelås rundt slik at vi enkelt kan vaske resten av dunposen i vaskemaskin. Har lagt et pledd i bunnen av posen for å fylle opp «dødrommet», så det er uproblematisk :)
 
Back
Topp