Til dere som har født før

abrakad

Forelsket i forumet
Merket dere noe spesielt ukene/dagene/timene før fødselen startet, og hvordan startet den?
Vet ikke om det er noe tegn men, de to siste dagene så har mini vært helt klikk i magen, tror knapt han har sovet i det hele tatt - både dag og natt, så håper det kan være et tegn på at noe skjer om ikke så lenge :joyful:
 
Jeg hadde mye regelmessige kynnere og maserier uka før jeg fikk regelmessige rier som tok seg opp i styrke. Noen dager etterpå fødte jeg.
 
Hadde maserier hver kveld i 10 dager med første.
Med nr 2 fikk jeg plutselig bekkensmerter et par dager i forveien, aldri hatt det før, pluss litt maserier et par timer kvelden før. Våknet av milde mensmurringer kl 6 dagen etter, 5 timer etterpå var hun ute.
Vet ikke om bekkensmerter var et tegn, men håper litt på det, for har kjempevondt i tissen (symfysen) nå:p
 
Hadde maserier hver kveld i 10 dager med første.
Med nr 2 fikk jeg plutselig bekkensmerter et par dager i forveien, aldri hatt det før, pluss litt maserier et par timer kvelden før. Våknet av milde mensmurringer kl 6 dagen etter, 5 timer etterpå var hun ute.
Vet ikke om bekkensmerter var et tegn, men håper litt på det, for har kjempevondt i tissen (symfysen) nå:p
Eg og har skikkelig vondt i tissen! :hilarious: Begynna å få ein del vondt i alle leddene i kroppen...
 
Merket ingenting før jeg satt i sofaen og hørte et lite knepp og kjente jeg ble litt våt. Gikk rett på do og det var både vann, blod og slim. Fortsatte sånn litt og litt i en time før det ble stopp, så begynte riene først 2,5t senere. Dette var 11 dager før termin :)
 
Merka ingenting med de 2 første. Vannet gikk etter sex begge gangene. Første gangen direkte etter, andre gang gikk det når jeg reiste meg fra sengen for å tisse tidlig om morningen etter sexen(første gang jeg reiste meg etter sex) så om dere vil føde, så anbefaler jeg å ta noen runder i høyet :hilarious:
 
Merka ingenting med de 2 første. Vannet gikk etter sex begge gangene. Første gangen direkte etter, andre gang gikk det når jeg reiste meg fra sengen for å tisse tidlig om morningen etter sexen(første gang jeg reiste meg etter sex) så om dere vil føde, så anbefaler jeg å ta noen runder i høyet :hilarious:
Hvor langt var du på vei de gangene?
 
Slimproppen gikk to dager før (lørdag). Mandag morgen våknet jeg med svake murringer/menssmerter som jeg skjønte var rier etter kort tid. Begynte å blø, mer slim. Dro på sykehuset i 15-tida og baby ble født kl 13 dagen etter:) håper det ikke tar like lang tid denne gangen. Født en uke over termin.
 
Med eldste gikk vannet.. ingen forvarsler. Fikk være hjemme over natta, med time til kontroll på sykehuset dagen etter. Riene startet på veien til sykehuset. Han var ute 8,5 time etter vi kom på sykehuset.
Med andremann hadde jeg maserier et par dager, før jeg våknet med det jeg trodde var flere maserier. Tok en dusj, la en varmeflaske i ryggen og la meg nedpå igjen. Det ga seg ikke, men økte raskt på. Kom inn på sykehuset med 4 cm og tette rier. 3 timer etter var hun ute.
 
Lå på sofaen på kvelden, og mini styrte noe sinnsykt inne i magen. Det varte over en time, noe som var ulikt rytmen ellers. Gikk å la meg som normalt, og våknet av at vannet gikk kl02 på natten og riene begynte rett etterpå. Vi var på sykehuset 03, og 0720 var han ute. Det var to dager før termin.
 
Back
Topp