Julekalender

Tessy

Forelsket i forumet
MayDay2021
Jentungen får pakke kalender, og har rampenisse (noe hun synes er hysterisk morsom selv om hun blir 11år)

Jeg har fått adventskalender, så får pakke hver søndag i advent, håndfarget og håndspunnet garn.

Men så har jeg lyst til å overaske samboeren min med en fin og god kalender. Noen som har et godt tips?

(og jeg har jo lyst på en kalender selv med luke hver dag, tips?)

Jeg ga adventskalender til mannen for noen år siden med:
- date på valgfri restaurant
- bowlingdate
- valgfri hjemmelaget middag
- kinodate

Jeg lagde pakkekalender til mannen for et par år siden, var sykt mye jobb :hilarious:
I fjor fikk han øl kalender :)
I år tror jeg det blir flax eller noe med sjokolade :p

Jeg har kjøpt Bülow lakriskalender til min lakriselskende samboer. Selv kostet jeg på meg kalenderen fra Rituals, mens 6 åringen får L.O.L. surprise kalender.

Øl kalender, lakriskalender, sjokoaldekalender, happy socks kalender, eller sånn skjegg/manneprodukt kalender? :joyful:

Jeg tror mannen har ordnet meg en med badebomber og skum:D Men må nesten ha en med godteri eller noe :hilarious:

Sønnen vår får en med gave hver søndag, så er gaven heller litt mer, og så en hvor han får pynte juletreet med en pynt hver dag:joyful:

Øl kalender, lakriskalender, sjokoaldekalender, happy socks kalender, eller sånn skjegg/manneprodukt kalender? :joyful:

Jeg tror mannen har ordnet meg en med badebomber og skum:D Men må nesten ha en med godteri eller noe :hilarious:

Sønnen vår får en med gave hver søndag, så er gaven heller litt mer, og så en hvor han får pynte juletreet med en pynt hver dag:joyful:

Så koselig med en stk. julepynt hver dag. Noe du har laget selv, eller er det noe ferdig kjøpt? Må si jeg likte den ideen såpass godt at det spørs om ikke juletreet kommer opp 1. desember her :p

Så koselig med en stk. julepynt hver dag. Noe du har laget selv, eller er det noe ferdig kjøpt? Må si jeg likte den ideen såpass godt at det spørs om ikke juletreet kommer opp 1. desember her :p
Det var veldig populært i fjor, så da solgte mange butikker det, så vi kjøpte ferdig :) Er et filt-tre med pynt i filt, som festes med borrelås, sønnen min var 1 år i fjor og elsket den! :joyful: Men fullt mulig å pynte sitt vanlige tre også, med en kule hver dag, veldig koselig å inkludere de i forberedelsene til jul :love7

Jeg og samboer hadde gavekalender et år, annenhver dag. Ble mye unødvendig tull, men også litt koselige og gøye ting. Noen dager gjemte vi gavene, fordi de ikke hadde plass i posene vi brukte. Det var egentlig det gøyeste, ha rebus for å finne gaven :joyful:

Vi skal dele på lakriskalenderen i år, som er nevnt her. Ikke anbefalt med mye lakris til gravide, men håper en liten bit hver dag går fint :) Og så har svigermor kjøpt Rituals-kalenderen til meg!

Og så elsker jeg flaxkalender :D

Jeg og samboer hadde gavekalender et år, annenhver dag. Ble mye unødvendig tull, men også litt koselige og gøye ting. Noen dager gjemte vi gavene, fordi de ikke hadde plass i posene vi brukte. Det var egentlig det gøyeste, ha rebus for å finne gaven :joyful:

Vi skal dele på lakriskalenderen i år, som er nevnt her. Ikke anbefalt med mye lakris til gravide, men håper en liten bit hver dag går fint :) Og så har svigermor kjøpt Rituals-kalenderen til meg!

Og så elsker jeg flaxkalender :D
Jeg også har kjøpt lakriskalender som vi skal dele på :joyful:

Jeg skal koste på meg Rituals kalender i år. Storesøster fikk sjokolade og pakkekalender i fjor. I år blir det paw patrol sjokoladekalender og sminkekalender med Elsa fra frost :)

Etter at samboer bommet totalt på julekalender i fjor har vi blitt enige om å ikke gi til hverandre igjen, så jeg har kjøpt rituals sin nyeste kalender med hus og trær ❤️

Etter at samboer bommet totalt på julekalender i fjor har vi blitt enige om å ikke gi til hverandre igjen, så jeg har kjøpt rituals sin nyeste kalender med hus og trær ❤️
Kan jeg spørre hva du fikk?:hilarious:

Back
Topp