Ammebh /Ammetopp type stor

Sissy1

Glad i forumet
Oktoberlykke2020❤
Novemberlykke 2020
Har gått meg litt vill i ulike nettbutikker nå, og ønsker å unngå mest mulig bomkjøp, så spør om tips her. Den "vanlige" størrelsen min har økt til ca 75J/75K under graviditet (fra ca 70I/J), og jeg ønsker meg ammebh-er, helst uten bøyle, som kan brukes til amming. De skal helst holde på plass, men ikke stramme. Har kjøpt en amme-bh (med bøyle) som jeg etter litt bruk nå før fødsel regner med vil bli altfor stram, selv om den forsåvidt passer. Den er bare ubehagelig å ha på. Har jo ikke fått melk heller enda, så mulig at jeg blir enda noe større. :oops: Trenger seriøst tips. Hjelp!
 
Bravado ammebh syns jeg er veldig god. Holder godt på plass, føles litt som en blanding av bh/sportsbh
 
Anita har noen gode uten bøyle. Særlig en som er laget i et ikke-elastisk stoff og med strikk under. Har omtrent samme størrelse som deg og det er den jeg har funnet som gir mest støtte. Finner den ikke på nett, men i katalogen til Anita mener jeg det var den som gikk lengst opp i cup og samtidig kunne ha liten omkrets av de uten bøyle. Ser veldig kjedelig ut da.
 
Anita har noen gode uten bøyle. Særlig en som er laget i et ikke-elastisk stoff og med strikk under. Har omtrent samme størrelse som deg og det er den jeg har funnet som gir mest støtte. Finner den ikke på nett, men i katalogen til Anita mener jeg det var den som gikk lengst opp i cup og samtidig kunne ha liten omkrets av de uten bøyle. Ser veldig kjedelig ut da.
Tusen takk for tips! Må prøve å sjekke ut. Hvor får man tak i den katalogen?
 
Bravado ammebh syns jeg er veldig god. Holder godt på plass, føles litt som en blanding av bh/sportsbh
Har bestilt to full cup Bravado nå, satser på at de gjør susen. Tusen takk for tips! :Heartred
 
Tusen takk for tips! Må prøve å sjekke ut. Hvor får man tak i den katalogen?

De hadde den på undertøysbutikken jeg prøvde bher i (de førte Anita). Jeg tittet i den der. :) Er nok kun for forhandlere, tror jeg.
 
Foreløpig veldig fornøyd med passformen på amme-bh-ene, de kom idag. Da er det bare å håpe at man får til amminga også...
 
Back
Topp