Runde 4!

Lille-bille

Glad i forumet
Da skal vi i gang med ivf forsøk nr 4 (!)
1 privat
1 avbrutt
1 innsett(sa i september)

Har fått uttak i uke 46 så nå er det noen dager med primolut før start med 300ie menopur i 10 dager :p hallooo og velkommen tilbake til hormon monsteret :hilarious:

Hadde hele 13 egg sist gang og bare 2 befruktet og satt inn, disse mista vi.
Håper på å få bære ut 9mnd denne gang :D

Noen som har gått gjennom flere forsøk og kanskje har noen tips til hva som gjorde at det klaffet da det ble baby? :)
Prøvde akupunktur siste gangen,, noe annet som ikke blir sååå dyrt som kan fungere/hjelpe kroppen til å holde på egget? :)

Last edited:
Da skal vi i gang med ivf forsøk nr 4 (!)
1 privat
1 avbrutt
1 innsett(sa i september)

Har fått uttak i uke 46 så nå er det noen dager med primolut før start med 300ie menopur i 10 dager :p hallooo og velkommen tilbake til hormon monsteret :hilarious:

Hadde hele 13 egg sist gang og bare 2 befruktet og satt inn, disse mista vi.
Håper på å få bære ut 9mnd denne gang :D

Noen som har gått gjennom flere forsøk og kanskje har noen tips til hva som gjorde at det klaffet da det ble baby? :)
Prøvde akupunktur siste gangen,, noe annet som ikke blir sååå dyrt som kan fungere/hjelpe kroppen til å holde på egget? :)
Etter 3 år å mange forsøk, så hadde vi kun 2 egg igjen som så bra ut på siste uttak. Resten ville bli kastet. Satte inn begge to (hadde alle andre ganger kun satt inn 1) og tenke at dette var siste sjans så nå fikk det bare briste eller bære. Skuldrene sank og tanken om at vi ikke kom til å få barn gled mer å mer inn og vi begynte å planlegge livet uten barn. Det ga oss en ro som vi ikke hadde hatt tidligere. Ble gravid gitt og utrolig nok så ble resterende egg fryst ned. Tror det at man slipper opp litt på tankene, roer seg ned å lar livet gå sin gang hjalp for oss. Ikke la stresset rundt det hele være altoppslukende er mitt beste råd. I tillegg så tok jeg meg et glass rødvin samme dag som innsett, for det tynner ut blodet og det er bare positivt for å få egget til å feste seg. Lykke til videre

Skal gå på blodfortynnende (klexane), gjorde også det sist gang. Akupunktur er prøvd, stress eller bekymringer er ikke noe jeg har eller sliter med så alt er veldig avslappet:)
Usikker på om akupunkturen hjalp eller om det var det at jeg fikk høyere doser med menopur og klexane etter innsett:)

Back
Topp