Noen som har fått flere barn, eller prøver på flere?

Lampeskjermen

Elsker forumet
Septemberhjertene 2018
♡Julekulene 2021♡
Nå som mini her har blitt 2 år har vi begynt å prøve på baby nr. 2, føler tiden er inne for det. :woot: Så da er spørsmålet om flere av oss som var her inne i 2018 enten har fått, eller prøver å få? :)
 
Nå som mini her har blitt 2 år har vi begynt å prøve på baby nr. 2, føler tiden er inne for det. :woot: Så da er spørsmålet om flere av oss som var her inne i 2018 enten har fått, eller prøver å få? :)
Så koselig å høre at dere tenker å prøve på baby nr. 2. Masse lykke til! :) Her er baby nr. 2 ventet nå i November :happy:
 
Hei, barn nr 2 er på gang og blir født i mars. :happy:

Edit: var på ultralyd i dag og det gikk ikke så bra. Så da blir det ikke barn i mars alikevel. :(
 
Last edited:
Prøvd i snart 1 år her. Ble gravid i sommer og mistet 7 uker på vei.
 
Hei, barn nr 2 er på gang og blir født i mars. :happy:

Edit: var på ultralyd i dag og det gikk ikke så bra. Så da blir det ikke barn i mars alikevel. :(
Så leit at dere mistet
 
Nå som mini her har blitt 2 år har vi begynt å prøve på baby nr. 2, føler tiden er inne for det. :woot: Så da er spørsmålet om flere av oss som var her inne i 2018 enten har fått, eller prøver å få? :)
Lykke til med prøving
 
Her er lillebror 8 måneder...
 
Hei, barn nr 2 er på gang og blir født i mars. :happy:

Edit: var på ultralyd i dag og det gikk ikke så bra. Så da blir det ikke barn i mars alikevel. :(

dette var virkelig trist å lese. Håper noen tar vare på deg nå ❤️ Livet er skjørt.
 
Jeg har så lyst på en til men vet ikke om samboer er klar. Kan henne det er rundt hjørne men syns det er vanskelig å ta opp tema. Sist jeg sprute hva han tenker om det. Fikk jeg til svar at han bestemmer ikke det alene
 
Nå som mini her har blitt 2 år har vi begynt å prøve på baby nr. 2, føler tiden er inne for det. :woot: Så da er spørsmålet om flere av oss som var her inne i 2018 enten har fått, eller prøver å få? :)

Prøvd i 8 mnd så klaffet det, termin i juni hvis alt fortsetter som det skal :love7
 
Nr to er på vei, termin 31januar. Jeg gleder meg, men jeg må si jeg er meget spent iom at toåringen er i en litt krevende fase for tiden :p
 
Nr to er på vei, termin 31januar. Jeg gleder meg, men jeg må si jeg er meget spent iom at toåringen er i en litt krevende fase for tiden :p
Signerer på den at 2 åringen er i en krevende fase :p Det er slitsomt nå, men jeg håper at det blir bedre etter hvert :hilarious:
 
Back
Topp