Apper - følge graviditeten

IngridK

Flørter med forumet
Hvilke/hvilken app(er) bruker dere for å følge med på fosterets utvikling? Og hvilken synes dere er best? Selv har jeg både Babyverden og Preglife.
 
Jeg vil egentlig ikke ha flere enn en app. Er det én app dere liker best av disse?:)
Spørs veldig på ka du vil ha. Graviditet+ er nok min favoritt, mykje nytt lesestoff kvar dag, fine illustrasjoner, artikler og masse stæsj.
Men preglife har veldig kjekke videoer, men ingen daglige tekster og egentlig relativt korte ukestekster.
 
Sniker fra november 2020

Preglife, og babyverden!!
Babyverden har lange og veldig fine tekster, leste senest i går og ble helt sånn «wow, så utrolig mye bra informasjon..»

ville gått for to apper altså ^ :Heartred
 
Noen som har en app der det er en kalender i og? Savner en kalender så en kan finne ut fram i tid hvilke datoer de folkelige ukene er.
 
Noen som har en app der det er en kalender i og? Savner en kalender så en kan finne ut fram i tid hvilke datoer de folkelige ukene er.
Flo er en app jeg brukte til å holde styr på mensen og syklus. Nå er teller den graviditeten. Ikke mye info om svangerskapet enda. Men fin kalender å oversiktlig.
 
Hvilke/hvilken app(er) bruker dere for å følge med på fosterets utvikling? Og hvilken synes dere er best? Selv har jeg både Babyverden og Preglife.
Vil anbefale gravidreisen. App som man kan ta magebilder i. Så ofte man ønsker/husker. Brukt de på begge mine tidligere svangerskap. Srtig å se magen vokse. Appen summerer opp så man kan se i sakte og rask film. Fint for oss som ikke er så tekniskeanlagt å få det i en app.
 
Preglife har en slik kalender, med hvor langt man er på vei fremover i tid☺️
Hmmm på min preglife får jeg kun opp hvor langt jeg er på vei. Ikke noen kalender. Hmm
 
En kombinasjon av Preglife, Preggers, Helseoversikt og Babyverden hadde vært den perfekte appen :D
 
Back
Topp