Hei,
jeg holder på å bli sprø av dette. Jeg vet at anovulasjon er normalt en eller to ganger i året selv om man er frisk og alt er ok. Jeg har tempet i de fleste av mine 11 sykluser som prøver, og alltid sett at tempen har blitt høyere i etterkant av EL-slim og andre symptomer på eggløsning.
Jeg hadde alle symptomer på eggløsning og overstått eggløsning i slutten av forrige uke. Prøver å gjøre det tydelig:
Spørsmålet mitt er: dere som vet at egget noen ganger ikke slipper hos dere, har dere alle symptomer som dere pleier, også i etterkant av det som skulle vært EL?
jeg holder på å bli sprø av dette. Jeg vet at anovulasjon er normalt en eller to ganger i året selv om man er frisk og alt er ok. Jeg har tempet i de fleste av mine 11 sykluser som prøver, og alltid sett at tempen har blitt høyere i etterkant av EL-slim og andre symptomer på eggløsning.
Jeg hadde alle symptomer på eggløsning og overstått eggløsning i slutten av forrige uke. Prøver å gjøre det tydelig:
Torsdag: Begynnelse på prosess av EL-slim
Fredag: Aksjelegging og EL-slim. Stikking og murring i magen
Lørdag: EL-slim, nokså sterk EL-test (men kanskje ikke heelt positiv), ganske vonde EL-murringer kveld/natt (jeg tror egget eventuelt slapp på dette tidspunktet)
Søndag: Aksjelegging morgen, tydelig negativ EL-test og ikke-fertilt utflod hele dagen (likt som jeg alltid har etter bekreftet EL)
Mandag: Sur og dårlig humør som jeg alltid har dagen etter EL.
Tirsdag: Tungt humør
Problemet mitt nå er at tempen ikke går opp som den pleier. Jeg synes det er så merkelig at alt ellers er som det har pleid å være, til og med symptomer på at EL har skjedd (mtp hvordan slimet har oppført seg).Fredag: Aksjelegging og EL-slim. Stikking og murring i magen
Lørdag: EL-slim, nokså sterk EL-test (men kanskje ikke heelt positiv), ganske vonde EL-murringer kveld/natt (jeg tror egget eventuelt slapp på dette tidspunktet)
Søndag: Aksjelegging morgen, tydelig negativ EL-test og ikke-fertilt utflod hele dagen (likt som jeg alltid har etter bekreftet EL)
Mandag: Sur og dårlig humør som jeg alltid har dagen etter EL.
Tirsdag: Tungt humør
Spørsmålet mitt er: dere som vet at egget noen ganger ikke slipper hos dere, har dere alle symptomer som dere pleier, også i etterkant av det som skulle vært EL?
Har faktisk hatt såre nipler denne PP også, det har jeg hatt noen få ganger etter EL tidligere. Jeg får ha litt mer tålmodighet da. Håper jeg klarer å senke skuldrene og at tempen hopper i morhen tidlig. Tusen takk for at du tok deg tid til å svare og dele erfaringer
Begynner å bli så desperat på at det MÅ gå denne syklusen fordi jeg har gitt meg selv deadlines for lenge siden om at "da MÅ jeg ha blitt gravid innen sånn og sånn". Skal ikke være lett 
Jeg har vært superstressa tidligere også, og så har det ordnet seg likevel bare at tempen har vært litt treig.
Totalt 11 PP og 5 mnd med et svangerskap. Er i 7. PP etter senabort nå. Håper lykken kommer vår vei snart