Pris, kort protokoll

Bringebærpai

Glad i forumet
Hei :)
Er det noen som vet ca pris jeg må ut med totalt ved kort protokoll?

Har resept på 112,5 menopur fra cd3
Fyremadel fra cd 7
Pluss ovitrelle sprøyte.
Vet ikke hvor mange dager jeg må bruke dette men regner vel ca til cd 12-14 ish?

Setter ikke i gang før neste syklus evt. Bare tenkte å legge av nok penger. Noen som vet hva dette ca vil koste?

Fyremadel fra cd 7
Pluss ovitrelle sprøyte.
Vet ikke hvor mange dager jeg må bruke dette men regner vel ca til cd 12-14 ish?

Setter ikke i gang før neste syklus evt. Bare tenkte å legge av nok penger. Noen som vet hva dette ca vil koste?
Gå inn på felles katalogen så står alle priser der.

Fyremadel fra cd 7
Pluss ovitrelle sprøyte.

Setter ikke i gang før neste syklus evt. Bare tenkte å legge av nok penger. Noen som vet hva dette ca vil
koste?
Du kan også logge deg inn på apoteksiden og legge alle resepter du har i handlekurv så får du eksakt pris på alt.

Men vær obs på at du kanskje må øke dose etter første kontroll. Jeg endte opp med 14 dager stimulering og 14.000 kr!

Husker ikke hvor mange dager jeg stimulere, rundt 12? Kom på rundt 12 000,- +egenandel for innsett/kontroll

Har brukt 35000kr denne gang :eek::eek::eek: Med alle medisiner som ovitrelle og lutinus.
Kort protokoll! Men har brukt høye doser :happy:

Rundt 14 000 tror jeg. Kommer an på dosen. Fyremadel og ovitrelle er relativt billig. Det er den andre som er grisedyr, jeg brukte en annen type, men rundt 1000 pr sprøyte for den...

Drøyt 18 000 har kort protokoll kostet for meg

Drøyt 18 000 har kort protokoll kostet for meg
Shit, såpass. Kan jeg spørre hvilken dose og hvor mange dager du gikk på menopur da?

legen mente jeg hadde ett snev av pcos grunnet amh på 52 og mange folikkler. (36 år) Derfor jeg har blitt satt på så lav dose forsto jeg det som.

Shit, såpass. Kan jeg spørre hvilken dose og hvor mange dager du gikk på menopur da?

legen mente jeg hadde ett snev av pcos grunnet amh på 52 og mange folikkler. (36 år) Derfor jeg har blitt satt på så lav dose forsto jeg det som.
300 IE Bemfola, 150 IE Menopur, fyremadel, ovitrielle, 10 dager (var 2 doser igjen av Menopur)

Min AMH er 2, jeg hadde 5 folikkler, men kun 1 vokste seg stor nok..

Kort protokoll. Har brukt 15469kr til nå, blir vell mere neste uke:angelic: må stimuleres lenger, kommer nok veldig an på hvor mange dager du må stimuleres. 15469kr er for 13 dager her iallfall :)

Back
Topp