Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har vært overstimulert to ganger. Begge gangen har det startet med oppblåsthet, stinn i magen. Deretter ble jeg veldig tungpustet.Hva er deres erfaringer med overstimulering?
Jeg hadde uttak for fem dager siden og er fortsatt veldig sår. Er oppblåst og veldig øm. Spesielt på venstre side.

Tusen takk for svarJeg har vært overstimulert to ganger. Begge gangen har det startet med oppblåsthet, stinn i magen. Deretter ble jeg veldig tungpustet.
Første gang ble jeg innlagt på sykehuset og måtte ha dren for å tappe væske i buk.
Det skal sies at begge gangene ble jeg gravid, og kroppen produserte dermed enda mer hormoner.
Mitt beste råd til deg er å drikke masse, og holde deg mye i ro.
God bedring![]()
Herlig med tips! Jeg er ekstremt dårlig på å drikke, så der må jeg ta i ett takLegen sa 2 til 3 liter hver dag til meg!Tusen takk for svarHerlig med tips! Jeg er ekstremt dårlig på å drikke, så der må jeg ta i ett tak
Om det ikke blir noe bedre ila noen dager så får jeg ta kontakt med lege
![]()

Å Gud så mye ja! Ja jeg får ta meg sammen! Burde jo ikke være så vanskelig. Tusen takk! Enda noen dager til jeg vet om gullegget blir til ett mirakel men krysser alt jeg harLegen sa 2 til 3 liter hver dag til meg!
Stå på - og så krysser jeg fingrene for at spiren klorer seg fast!!![]()

Hva er deres erfaringer med overstimulering?
Jeg hadde uttak for fem dager siden og er fortsatt veldig sår. Er oppblåst og veldig øm. Spesielt på venstre side.
Jeg fikk beskjed at jeg var i fare for å bli overstimulert, så de nektet å sett inn egg. Grunnen er at når en blir gravid går kroppen berserk og pøser ut HCG, det er det som gjør at en får de overstimulering symptomene. Så ettersom jeg har skjønt (kan ta feil) så er det en graviditet som gjør at du får de ekstreme overstimulering symptomene som væske i buken, høy CRP etc....
Ja da vil jeg tro du merket det godt ja!Midjemålet mitt gikk ganske fort opp 10 cm og vekten økte flere kg. Magen sto rett ut og ble sliten av å gå fra et rom til et annet. Så man merker det om man er overstimulertSelv om det sikkert er forskjellige grader. Jeg ble for eksempel ikke innlagt som en del andre, bare inn til klinikken og tappe et par liter med jevne mellomrom, og mulighet for sykemelding. Fikk symptomene samme dag som første positive test, 10 dpo.
Ja da vil jeg tro du merket det godt ja!
Dagen etter jeg la ut innlegget her var det som om noen bare skrudde av en bryter og alt var bedre. Helt merkelig!
Ja da vil jeg tro du merket det godt ja!
Dagen etter jeg la ut innlegget her var det som om noen bare skrudde av en bryter og alt var bedre. Helt merkelig!

Uff så ubehagelig! Men det var sikkert godt å få hjelpNå havnet jeg faktisk på sykehus i helgen grunnet overstimulering grad 2
hadde ikke dratt på sykehuset hadde det ikke vært for at fastlegen ba meg kontakte sykehuset (var også en tur sist søndag).
tapper den ene lungen og blodfortynnende sprøyte.Så måtte jeg ha salter intravenøst .
Krysser fingrene for at det bedrer seg !
har nok blitt stukket av nåler nermere 20 ganger ila helgen.
foreløpig er jeg på bedringens vei da![]()

Huff og huff. Stakkars deg. Det der kjenner jeg så godt til. Er du innlagt? Ta godt vare på deg selv, og ta det med roNå havnet jeg faktisk på sykehus i helgen grunnet overstimulering grad 2
hadde ikke dratt på sykehuset hadde det ikke vært for at fastlegen ba meg kontakte sykehuset (var også en tur sist søndag).
tapper den ene lungen og blodfortynnende sprøyte.Så måtte jeg ha salter intravenøst .
Krysser fingrene for at det bedrer seg !
har nok blitt stukket av nåler nermere 20 ganger ila helgen.
foreløpig er jeg på bedringens vei da![]()

Huff og huff. Stakkars deg. Det der kjenner jeg så godt til. Er du innlagt? Ta godt vare på deg selv, og ta det med ro![]()