Sover dårlig

Samme her! Sover veldig dårlig og må opp to ganger for å tisse om natta. Det var enda verre de første ukene, da drømte jeg utrolig mye i tillegg til at jeg våknet flere ganger i timen. Det har heldigvis roet seg nå, men fortsatt er det følelsen av å være skikkelig stinn, ømme pupper som gjør det vanskelig å finne en god stilling samt at jeg må opp å tisse.

Godt å høre at vi er flere. Jeg sover dårlig om natten, skal lite til for at jeg våkner og føler søvnen er urolig, må opp for å tisse et par ganger også våkner jeg av sønnen min et par ganger (i hvertfall), og nå hoster jeg mye i tillegg. Føler søvnen blir så oppstykket at jeg ikke får kommet i ordentlig dyp søvn. Forrige svangerskap sovna jeg på sofaen om kvelden, men det har bare skjedd noen ganger dette svangerskapet. Drømmer om bedre søvn i andre trimester :Heartpink
Ja uff - har begynt å hoste jeg også nå. Sånn tørrhoste bare. Fint med flere ting å våkne av! :banghead:håper det bedrer seg for oss alle etterhvert! :Heartred

Samme her! Sover veldig dårlig og må opp to ganger for å tisse om natta. Det var enda verre de første ukene, da drømte jeg utrolig mye i tillegg til at jeg våknet flere ganger i timen. Det har heldigvis roet seg nå, men fortsatt er det følelsen av å være skikkelig stinn, ømme pupper som gjør det vanskelig å finne en god stilling samt at jeg må opp å tisse.
Godt å høre drømmene har gitt seg litt da, og at det hjelper på! :Heartred Det har jeg heldigvis ikke fått noe særlig av.
stinn ja! Det kan du trygt si! Føles som man har forspist seg hver bidige dag, uten faktisk å ha gjort det! Blæh!:eek:

Jeg sover også dårlig om natten... vonde pupper, opp et par ganger for å tisse, rare drømmer og rett og slett bare våkner lett... Jeg investerte i en ammepute i uke 6! Den funker helt fantastisk bra som hodepute! :p Den gir god støtte når jeg ligger på siden, så puppene ikke moses.. :wacky: anbefaler det på det sterkeste!

Jeg sover også dårlig om natten... vonde pupper, opp et par ganger for å tisse, rare drømmer og rett og slett bare våkner lett... Jeg investerte i en ammepute i uke 6! Den funker helt fantastisk bra som hodepute! :p Den gir god støtte når jeg ligger på siden, så puppene ikke moses.. :wacky: anbefaler det på det sterkeste!
Oh! Takk for tips! :):)

Back
Topp