Mageknip

Lilletrille9

Glad i forumet
JuniJubel2021
❄️ Januargull 2023 ❄️
Jeg har veldig mye mageknip i løpet av dagen. Trolig stammer det nok fra en rimelig forstoppet mage. Det går veldig opp og ned, noen ganger må jeg bare legge meg i fosterstilling og vente til det går over. I natt våknet jeg av smertene og fikk ikke sove mer.

Jeg gruer meg til jobb i morgen, for jeg vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg gjennom dagen..

Er det flere som har mye vondt i magen? Noen tips til en bittelitt enklere hverdag?
 
Kjenner også på mageknip stort sett hver dag. Synes det er verst på kvelden! Har dessverre ingen tips, men håper andre har det:happy:
 
Jeg har veldig mye mageknip i løpet av dagen. Trolig stammer det nok fra en rimelig forstoppet mage. Det går veldig opp og ned, noen ganger må jeg bare legge meg i fosterstilling og vente til det går over. I natt våknet jeg av smertene og fikk ikke sove mer.

Jeg gruer meg til jobb i morgen, for jeg vet ikke helt hvordan jeg skal komme meg gjennom dagen..

Er det flere som har mye vondt i magen? Noen tips til en bittelitt enklere hverdag?

Kanskje Laktulose kan hjelpe? :)
 
Jeg også sliter med mageknip, så ille at jeg har vært ordentlig bekymra.. men er ikke forstoppa så kan heller ikke være det :(
Var ikke så ille med de to eldste..
 
Jeg har vært forstoppet I 3 dager :(
Måtte ned på legevakta og få klyster... Lite kult.
Men jeg skal innom apoteket I morgen og få medisiner, for og holde det I sjakk!


Legen sa det er helt normalt, og det er hormonene sin feil!
 
Jeg har vært forstoppet I 3 dager :(
Måtte ned på legevakta og få klyster... Lite kult.
Men jeg skal innom apoteket I morgen og få medisiner, for og holde det I sjakk!


Legen sa det er helt normalt, og det er hormonene sin feil!
Oi såpass... hvilke medisiner får du?
 
Har litt mageknip også. Startet på mandag morgen (testa positivt på kvelden). Ble vekket av smertene. Har diffuse magesmerter som kommer og går. Mye luft i magen. Starter rett over navla og beveger seg over på venstre side. Men kjenner det i nesten hele magen. I tillegg til murringer i lyskene. Gøy :sour:
 
Jeg måtte ta minifom tabletter i forrige svangerskap, ellers hadde jeg så vondt i magen Det funket i hvert fall for meg ☺️
 
Har litt mageknip også. Startet på mandag morgen (testa positivt på kvelden). Ble vekket av smertene. Har diffuse magesmerter som kommer og går. Mye luft i magen. Starter rett over navla og beveger seg over på venstre side. Men kjenner det i nesten hele magen. I tillegg til murringer i lyskene. Gøy :sour:
Kjennes ganske likt ut som meg! Veldig frustrerende :(
 
Oi såpass... hvilke medisiner får du?


Var I Porsgrunn I går, og jeg er litt overstimulert, så er væske som gjør meg oppblåst!
Er lutinusen, og jeg er hvertfall gravid, er jo bedre I dag :)

Og blodprøven kom til Abe med en verdi på 549, og er 4 pluss 2 idag :)
 
Back
Topp