IKM uke 41

Er såå spent denne pp. Har litt mer trua nå enn forrige pp :D har du hatt symptomer eller følt at den kan være noe på gang denne gangen?:happy::happy:
Så usikker - den spottingen får meg til å tenke ganske mye i retning av at det ikke gikk denne gangen heller. Men får heller ikke til å gi opp håpet helt.

Brystvortene er ganske følsomme, det er jo et tegn. Ellers kjenner jeg lite tegn til verken mens eller baby :hilarious:

Har du noen symptomer?

Håper det går for oss begge denne gang :happy:

Jeg er 11 DPO. Hvor lang lutealfasen var sist syklus aner jeg ikke, men i første pp var den 11 og mens kom på det som skulle ha vært 12 DPO.

jeg tester på mandag dersom mensen ikke kommer i morgen. Håper uansett den ikke kommer i morgen. For det betyr enten baby eller i alle fall litt lengre lutealfase og det ønsker jeg også :smiley-angelic001

tempen har holdt seg over til tross for den lille spottingen jeg har. Det er fortsatt bare på papiret noen ganger. Men som sagt det kom de siste pp også.
Dette blir en spennende helg.

Gleder meg over at flere av dere har begynt å få positive tester og jeg vet det kommer til å komme mange flere neste uke :Heartpink

Jeg lurte på hvordan det gikk med deg! Så godt å høre tr så langt har holdt seg unna til tross for spotting. Håper håper :smiley-angelic001

8dpo og som forventet meget negativ test :hilarious:

9 dpo og aner noe på babyplan stav... Så "noe" før tidsfristen.. Det gjorde jeg ikke i går. Her er den etter 4 min..noen som ser?:)

Vedlegg

• IMG_20201003_075017.jpg
    IMG_20201003_075017.jpg
    13,2 KB · Visninger: 124
Jeg lurte på hvordan det gikk med deg! Så godt å høre tr så langt har holdt seg unna til tross for spotting. Håper håper :smiley-angelic001
Takk :Heartred
Den spottingen føltes ikke ut som et godt tegn. Men det var veldig lite i går, og ingenting i dag. Tempen har ikke droppet, så håpet er der :smiley-angelic001 i morgen blir spennende :happy:

Håper vi alle her får positiv snart :happy:

Så usikker - den spottingen får meg til å tenke ganske mye i retning av at det ikke gikk denne gangen heller. Men får heller ikke til å gi opp håpet helt.

Brystvortene er ganske følsomme, det er jo et tegn. Ellers kjenner jeg lite tegn til verken mens eller baby :hilarious:

Har du noen symptomer?

Håper det går for oss begge denne gang :happy:

Skjønner du lurer da ja. Er jo fortsatt håp ja:happy: Ja jeg kjente at brystvortene var en tanke mer ømme i går enn vanlig men ikke mye. Ellers har jeg hatt murring siden EL, litt oppblåst, veldig humørsvingninger og tisser oftere. Men sånn var det jo sist PP omtrent så klarer ikke tenke at det skulle bety noe:hilarious: selv om jeg håper :bag::happy:

10 dpo: Tidligtest babyplan ... ingen antydning til strek :(

... nå kjenner jeg at testetøsa vekkes til liv. Ingenting å tape lengre!

Last edited:
11 dpo og skyggestrek :meh: ryggen har begynt å signalisere at tr er på vei, så da er det bare å vente..

11 DPO i dag og testet på 3 gangs dobesøk. Klarte ikke å vente til i morgen :hilarious: så jeg kan settes på gravid :D

Vedlegg

• 241FCAC6-5DE2-4C6C-B49D-B3329037651C.jpeg
    241FCAC6-5DE2-4C6C-B49D-B3329037651C.jpeg
    17,4 KB · Visninger: 137
Hadde ingen tidligtester, bare en vanlig..

12 Dpo, kan dette være noe eller er det bare skygge?

Vedlegg

• F82E857A-33EA-483C-9D33-83FE61098C28.jpeg
    F82E857A-33EA-483C-9D33-83FE61098C28.jpeg
    8,1 KB · Visninger: 136
  • D291F0CA-D696-4A2E-B7DF-F0BA8B078F3F.jpeg
    D291F0CA-D696-4A2E-B7DF-F0BA8B078F3F.jpeg
    11,4 KB · Visninger: 149
Back
Topp