Utlandet

Ikke hatt IVF i utlandet, så kanskje ikke helt det du lurer på, men har hatt inseminasjon i utlandet. Vil bare råde dere til å tenke dere godt gjennom nå, for det er utrolig stress med karantene og reise om dagen :arghh: Ville ikke valgt utlandet nå om vi ikke måtte..

Vi snakket med bl.a. med Gennet i Tsjekkia, synes de virket veldig profesjonelle og hyggelige. Hadde (video-skype) samtale med lege der, hun hadde satt seg godt inn i alle papirer vi sendte før samtalen. Vi endte dog ikke opp med å reise dit pga korona, men hadde nok valgt de hvis det ikke var for det.

Vi snakket med bl.a. med Gennet i Tsjekkia, synes de virket veldig profesjonelle og hyggelige. Hadde (video-skype) samtale med lege der, hun hadde satt seg godt inn i alle papirer vi sendte før samtalen. Vi endte dog ikke opp med å reise dit pga korona, men hadde nok valgt de hvis det ikke var for det.
Ok og Spania også har jeg hørt mye bra om. Om vi må i karantene så får det være. Det viktigste for oss er å gjøre det vi kan for å få ett barn.
Men spørsmålet er jo fly.. Det går jo ikke overalt nå i disse tider da

Jeg finner ikke noe gennet i Tsjekkia når jeg søker opp

Jeg har brukt Gennet og vært veldig fornøyd med oppfølgingen. Ble gravid på første innsett med eggdonasjon, men mistet i uke 8. Anbefaler klinikken, men på grunn av Covid-19, smittetall og omtrent ingen direkte fly som går til Tsjekkia så flytter vi nå embryoene våre til Danmark.

Back
Topp