Reaksjoner fra familie og venner

Da dette blir mitt 5 barn og jeg blir 39 år før fødsel, kan jeg ikke nekte for at jeg gruer meg litt til å fortelle det til mamma og søsken osv... venner vet jeg blir glade, men de vet jo at jeg har ønsket meg flere❤️ Da jeg fikk sist fikk jeg beskjed av mamma at nå var det på tide å finne på noe annet en stund:p så nå har det gått snart 11 og og det må vel telle :rolleyes:?

noen andre som gruer seg eller gleder seg veldig:love2??
 
Det kan jeg forstå, men de blir nok sikkert veldig glad:Heartred Og ja, 11 år syns jeg er innenfor da :p

Jeg gruer og gleder meg veeldig. Familien min kommer på middag nå om 3 timer og jeg er så nervøs og har så mye sommerfugler i magen :nailbiting: ingen i min familie har fått barn enda, så dette blir første barnebarn, niese/nevø og oldebarn.

Jeg vet at mamma kommer til å bli kjempeglad og det samme med brødrene mine. Men er litt nervøs for pappa. Jeg har fremdeles et år igjen av masteren og han er litt opptatt av at jeg må få jobb først og sånn da..så håper ikke det blir noe fokus på det. Men han blir jo så klart veldig glad han og :happy:
 
Det kan jeg forstå, men de blir nok sikkert veldig glad:Heartred Og ja, 11 år syns jeg er innenfor da :p

Jeg gruer og gleder meg veeldig. Familien min kommer på middag nå om 3 timer og jeg er så nervøs og har så mye sommerfugler i magen :nailbiting: ingen i min familie har fått barn enda, så dette blir første barnebarn, niese/nevø og oldebarn.

Jeg vet at mamma kommer til å bli kjempeglad og det samme med brødrene mine. Men er litt nervøs for pappa. Jeg har fremdeles et år igjen av masteren og han er litt opptatt av at jeg må få jobb først og sånn da..så håper ikke det blir noe fokus på det. Men han blir jo så klart veldig glad han og :happy:
Å da forstår jeg nervene dine ja❤️ De kommer til å hoppe av glede! Pappa’n din også! Og den masteren din får du tatt, den utdanningen løper ingen steder:) jeg studerte og hadde med meg baby og jeg, så det finnes mange muligheter❤️ Håper å få høre hvordan det gikk;)
Jo 11 år må da telle som en stund, ha ha! Overlater å fortelle nyheten til mamma til gubben, så får jeg si det til svigermor:)
 
Det kan jeg forstå, men de blir nok sikkert veldig glad:Heartred Og ja, 11 år syns jeg er innenfor da :p

Jeg gruer og gleder meg veeldig. Familien min kommer på middag nå om 3 timer og jeg er så nervøs og har så mye sommerfugler i magen :nailbiting: ingen i min familie har fått barn enda, så dette blir første barnebarn, niese/nevø og oldebarn.

Jeg vet at mamma kommer til å bli kjempeglad og det samme med brødrene mine. Men er litt nervøs for pappa. Jeg har fremdeles et år igjen av masteren og han er litt opptatt av at jeg må få jobb først og sånn da..så håper ikke det blir noe fokus på det. Men han blir jo så klart veldig glad han og :happy:


Gjør deg selv en tjeneste! Sett en mobil i flymodus, og sett på kamera. Så filmer du. Da kan du gjenoppleve det mange ganger. Jeg filma mine. Er helt magisk å ha. Jeg skjulte mobilen godt, selv om den var på spisebordet. Var bare litt random plassert til lading liksom. De visste ikke at jeg filmet før mange mnd etterpå. De syns det var så kjekt å se Var jo evigheter med bare bla-bla-bla i forkant, men klippet og limte i etterkant. Knall gøy å ha :) Lykke til!
 
Forstår dere begge, men det kommer nok til å bli godt mottatt :smiley-bounce016
Jeg gleder meg veldig! Har sagt det til et par nære venninner, og søster. Sparer mamma og pappa til helgen, og det blir veldig stas! Kjøpte inn en body og en tights i sted, som jeg tenkte å legge på sengen deres når vi kommer på besøk :) Må bare prøve å være litt diskre, så ikke sønnen på fire merker det :) Han får ikke vite det helt enda..
 
Gjør deg selv en tjeneste! Sett en mobil i flymodus, og sett på kamera. Så filmer du. Da kan du gjenoppleve det mange ganger. Jeg filma mine. Er helt magisk å ha. Jeg skjulte mobilen godt, selv om den var på spisebordet. Var bare litt random plassert til lading liksom. De visste ikke at jeg filmet før mange mnd etterpå. De syns det var så kjekt å se Var jo evigheter med bare bla-bla-bla i forkant, men klippet og limte i etterkant. Knall gøy å ha :) Lykke til!
Så gøy!! Det vil jeg også gjøre :smiley-bounce016
 
Å da forstår jeg nervene dine ja❤️ De kommer til å hoppe av glede! Pappa’n din også! Og den masteren din får du tatt, den utdanningen løper ingen steder:) jeg studerte og hadde med meg baby og jeg, så det finnes mange muligheter❤️ Håper å få høre hvordan det gikk;)
Jo 11 år må da telle som en stund, ha ha! Overlater å fortelle nyheten til mamma til gubben, så får jeg si det til svigermor:)

ja, det er helt sant. Og planen er jo å ta det siste året nå mens jeg er gravid og så er jeg forhåpentligvis ferdig når jeg skal ut i perm :) såpass, ja men det er litt deilig og høre! Det finnes så mange måter å gjøre det på og man får som regel til det man vil :happy:

haha, det høres ut som en god fordeling! De blir nok så glad alle sammen :Heartred
 
Gjør deg selv en tjeneste! Sett en mobil i flymodus, og sett på kamera. Så filmer du. Da kan du gjenoppleve det mange ganger. Jeg filma mine. Er helt magisk å ha. Jeg skjulte mobilen godt, selv om den var på spisebordet. Var bare litt random plassert til lading liksom. De visste ikke at jeg filmet før mange mnd etterpå. De syns det var så kjekt å se Var jo evigheter med bare bla-bla-bla i forkant, men klippet og limte i etterkant. Knall gøy å ha :) Lykke til!

åå, det hørtes veldig koselig ut da! takk for tips! Det skal jeg prøve å få til :D
 
Forstår dere begge, men det kommer nok til å bli godt mottatt :smiley-bounce016
Jeg gleder meg veldig! Har sagt det til et par nære venninner, og søster. Sparer mamma og pappa til helgen, og det blir veldig stas! Kjøpte inn en body og en tights i sted, som jeg tenkte å legge på sengen deres når vi kommer på besøk :) Må bare prøve å være litt diskre, så ikke sønnen på fire merker det :) Han får ikke vite det helt enda..

Så koselig måte å gjøre det på. Det blir nok veldig gøy :D:D
 
Det kan jeg forstå, men de blir nok sikkert veldig glad:Heartred Og ja, 11 år syns jeg er innenfor da :p

Jeg gruer og gleder meg veeldig. Familien min kommer på middag nå om 3 timer og jeg er så nervøs og har så mye sommerfugler i magen :nailbiting: ingen i min familie har fått barn enda, så dette blir første barnebarn, niese/nevø og oldebarn.

Jeg vet at mamma kommer til å bli kjempeglad og det samme med brødrene mine. Men er litt nervøs for pappa. Jeg har fremdeles et år igjen av masteren og han er litt opptatt av at jeg må få jobb først og sånn da..så håper ikke det blir noe fokus på det. Men han blir jo så klart veldig glad han og :happy:

lykke til!
jeg fikk mitt første barn på 2året på bacheloren min. Gikk kjempe fint! Tok 1 år permisjon fra studiet og begynte på igjen året etterpå. Syns det var den beste løsningen! Da trengte jeg ikke tenke på å få baby med en gang i ny jobb, så når jeg fikk fast jobb var hun 1,5. Helt perfekt! :)
 
Da var nyheten delt. Vi hadde pakket inn en body og hengt på et kort der det stod "jeg kommer i juni 2021" :Heartred Alle ble helt utrolig glad og syns det var kjempegøy! Det var omtrent det eneste vi snakket om hele resten av kvelden, så veldig vellykket :happy093
Mamma begynte å snakke om at nå måtte hun henge i for det var mye hun skulle gjøre klart før baby kommer. Vet ikke helt hva hun skal forberede jeg, men det var noe snakk om bilsete som de også måtte ha og maaasse klær hun skulle begynne å se på. Så det mangler ikke på engasjement hvertfall:hilarious::hilarious:
 
Back
Topp