Når kom energien din tilbake?

LaLuna0

Betatt av forumet
Jeg er i uke 9 nå og er så lei av å være utslitt. Jeg får ikke til å gjøre noe fornuftig. Jeg sovner ofte 20:30-21:00, sover til 5-6-7, og ligger stort sett på sofaen hele dagen, og sover gjerne litt på dagtid. Har jeg et gjøremål på dagen er jeg helt ødelagt etterpå. Jeg er kvalm døgnet rundt også, og den gjør også at jeg må ligge mye, men det er mangelen på energi som føles verst. Jeg er student, men har ikke klart å lese på ukesvis. Vi har heldigvis lite obligatorisk for tiden, men jeg burde jo lese 37,5 timer i uka.

Når går det over?? For å si det sånn så blir det bare en unge på oss, for jeg kan ikke ta meg av et barn om jeg skal være så sliten neste gang også...
 
Sniker
Her ble det gradvis bedring fra litt uti uke 10, tydeligst endring fra uke 12. Men nå er jeg i uke 15 og venter fortsatt på å kjenne meg ordentlig ovenpå, det påvirkes nok av full jobb og 2åring i tillegg :p
Men det er ikke som i uke 9 hvor jeg ble sliten av å ligge på sofaen og måtte gå opp i senga, og samboer gjorde alt som hadde med husarbeid og 2åringen å gjøre.

Så det blir sannsynligvis graevis bedre til neste trimester, rundt uke 14, for deg!
 
Jeg er i uke 9 nå og er så lei av å være utslitt. Jeg får ikke til å gjøre noe fornuftig. Jeg sovner ofte 20:30-21:00, sover til 5-6-7, og ligger stort sett på sofaen hele dagen, og sover gjerne litt på dagtid. Har jeg et gjøremål på dagen er jeg helt ødelagt etterpå. Jeg er kvalm døgnet rundt også, og den gjør også at jeg må ligge mye, men det er mangelen på energi som føles verst. Jeg er student, men har ikke klart å lese på ukesvis. Vi har heldigvis lite obligatorisk for tiden, men jeg burde jo lese 37,5 timer i uka.

Når går det over?? For å si det sånn så blir det bare en unge på oss, for jeg kan ikke ta meg av et barn om jeg skal være så sliten neste gang også...