Hvor mye husleie/lån i mnd?

Pink

Elsker forumet
Sommerfuglene
Desemberlykke 2018
Ja.. hvor mye betaler dere i husleie el lån i mnd?
Og hvor mye har dere i faste utgifter i mnd?
 
Husleie på 14 laks :eek: gleder meg til å kjøpe neste år. «Kastet» vekk 170.000 på tiden jeg har leid her. Vanvittig!
 
Boliglån + husleie er 14.000 kroner. I tillegg kommer strøm, forsikringer, barnehage. Bare der er vi vel et sted mellom 19.000 og 20.000 kroner.
 
Jeg betaler ca 7500 i boliglån i måneden. Har lånet over 30 år.
 
Betaler nå 8500 kr pluss strøm i mnd på husleie. Men venter på en annen leilighet hos ett vennepar skal bli ferdig bygd. Skal betale 8000 kr i mnd pluss strøm der.

Har ikke mulighet for å kjøpe jeg alene. Går på AAP også :( Klarer såvidt å legge noe til siden en gang.
 
3000 kr i mnd i boliglån. Har ikke hatt så lite i boutgifter siden jeg bodde på studenthybel for 10 år siden. Strømmen varierer jo en del med årstiden, og med hus så blir det jo litt i mnd å varme opp. Ca 3-400 kr i mnd i snitt.

Der jeg leide før jeg kjøpte, betalte jeg 8500 + strøm osv. Så det er ganske deilig med så lite å betale i boliglån pr mnd nå. Ble litt romsligere økonomisk!
 
3000 kr i mnd i boliglån. Har ikke hatt så lite i boutgifter siden jeg bodde på studenthybel for 10 år siden. Strømmen varierer jo en del med årstiden, og med hus så blir det jo litt i mnd å varme opp. Ca 3-400 kr i mnd i snitt.

Der jeg leide før jeg kjøpte, betalte jeg 8500 + strøm osv. Så det er ganske deilig med så lite å betale i boliglån pr mnd nå. Ble litt romsligere økonomisk!

Ekstrem lav strømregning må jeg si! Heldig! Her ligger vi på 900 kr i mnd i den beste sommermnd, rundt 3200 kr på vinteren og rundt 1800-2500 resten av året.
 
Ekstrem lav strømregning må jeg si! Heldig! Her ligger vi på 900 kr i mnd i den beste sommermnd, rundt 3200 kr på vinteren og rundt 1800-2500 resten av året.
Varmepumpe? Hjelper det? Og peis. Og relativt nytt rekkehus (1999), så god isolering. Men gang det med 2, har bare skrevet opp min andel av boliglån og strøm :joyful:
 
Back
Topp