IKM uke 39

Sitter i politisk møte hele dagen, men fikk handlet meg en rfsu tidlig test imorgest. Sparer den til i kveld :happy: Leit å tenke på at forrige kommunestyre testet jeg positivt på morgenen, 12 dpo. Satt hele dagen i mine egne tanker, å grugledet meg til å fortelle mannen. I dag er første møte etter sommeren, å jeg er nok en gang 12 dpo. Har enda håp, siden jeg har hatt skygger de to siste dagene både på Makesure tidlig og Babyplan vanlig. Tenk hvis det blir strek ikveld, blir liksom deja vu.. Håper ❤️

Åsså lurer jeg på, for vi var jo flere som bestilte makesure tidlig som hadde utløpsdato 10/20 på tilbud. Er vi de samme som sitter å har skygger på disse testene nå? Lurer på hvilken innvirkning det har på testene at de går ut på dato snart..
Ja, er tilbudstestene jeg har brukt! Samme strekene. Stoler ikke helt på de :hilarious:

Sitter i politisk møte hele dagen, men fikk handlet meg en rfsu tidlig test imorgest. Sparer den til i kveld :happy: Leit å tenke på at forrige kommunestyre testet jeg positivt på morgenen, 12 dpo. Satt hele dagen i mine egne tanker, å grugledet meg til å fortelle mannen. I dag er første møte etter sommeren, å jeg er nok en gang 12 dpo. Har enda håp, siden jeg har hatt skygger de to siste dagene både på Makesure tidlig og Babyplan vanlig. Tenk hvis det blir strek ikveld, blir liksom deja vu.. Håper ❤️

Åsså lurer jeg på, for vi var jo flere som bestilte makesure tidlig som hadde utløpsdato 10/20 på tilbud. Er vi de samme som sitter å har skygger på disse testene nå? Lurer på hvilken innvirkning det har på testene at de går ut på dato snart..

Jeg bruker de testene! De som hadde utløpsdato 10/20.

Tok en vanlig babyplan test i går som jeg la ut bilde av her, idag tok jeg en rfsu tidlig test. Fikk opp en svak strek, kanskje noe svakere enn babyplan testen i går. Hva tenker dere? Har ikm mellom i morgen eller lørdagen. Er så usikker på om det kan være kjemisk? Eller om det faktisk bare tar tid for meg å få opp skikkelig positivt svar. Vet om noen her som ikke tester positiv før etter IKm å får baby av det :D. Legger ved bilde av babyplan testen

Vedlegg

• IMG_20200923_132213.jpg
    IMG_20200923_132213.jpg
    11,3 KB · Visninger: 130

Jeg har kjøpt de jeg også, og brukt en i går kveld. Ingen skygge på min.

Jeg testa med makesure testene tidlig i dpo, fikk ingen skygger på dem.

Tok en vanlig babyplan test i går som jeg la ut bilde av her, idag tok jeg en rfsu tidlig test. Fikk opp en svak strek, kanskje noe svakere enn babyplan testen i går. Hva tenker dere? Har ikm mellom i morgen eller lørdagen. Er så usikker på om det kan være kjemisk? Eller om det faktisk bare tar tid for meg å få opp skikkelig positivt svar. Vet om noen her som ikke tester positiv før etter IKm å får baby av det :D. Legger ved bilde av babyplan testen

Sånn var min babyplan åsså idag! Samme IKM som deg :)

Haha! Samme her. Skal kjøre hjem om ikke lenge å teste igjen. Klarer ikke å la være:hilarious:
Stikker du innom her med en test?:hilarious: Neida skal straks hjem.

Utrolig rart å være på jobb fordi forrige gang jeg var her, aller første gang i nytt kontorbygg, var i sommer da jeg var 11dpo, akkurat som i dag. Merkelig:shy: Forbinder det nye kontoret med å være nygravid....

Ved kjemisk:
Vil det da kun være svake tester i noen dager før TR er på plass? Eller kan det ta vinter og vår før blødning starter?

Ååå nå kjennes det ut som om mensmurringene begynner å sette inn her. Håper virkelig ikke det. Har normalt som regel en 28 dagers syklus, og jeg er på cd 28 idag. Selv om el ble veldig mye senere enn jeg normalt har, så har jeg muligens en kortere lutealfase denne gangen:sour: Hold deg vekk dumme TR!

Ved kjemisk:
Vil det da kun være svake tester i noen dager før TR er på plass? Eller kan det ta vinter og vår før blødning starter?
Jeg fikk veldig positiv 10dpo, svakere på kvelden, veldig svak 11dpo og mens kom 12dpo. Den kom helt punktlig for min del, men tror det varierer litt. Muligens tar det kanskje en-to dager lengre før man får mens ved kjemisk.

Jeg har litt lyserosa utflod nå. Spørs om tr er på vei.

Ååå nå kjennes det ut som om mensmurringene begynner å sette inn her. Håper virkelig ikke det. Har normalt som regel en 28 dagers syklus, og jeg er på cd 28 idag. Selv om el ble veldig mye senere enn jeg normalt har, så har jeg muligens en kortere lutealfase denne gangen:sour: Hold deg vekk dumme TR!
HELT lik situ som meg. Er på CD28, og har hatt maks 28 dager syklus. Selv MA-syklusen varte 28 dager. Hadde også EL senere enn normalt denne gang.
Merker det jobbes på der nede men føler ikke det er mensen som er på vei..

Jeg har litt lyserosa utflod nå. Spørs om tr er på vei.

Liker IKKE.. Den får holde seg unna de neste 9mnd..

Hvis den kommer blir det maling av stua da? Så Jernia har malingsdager ut uken.. hvis det er noe trøst oppi det hele... Vurderer det selv, inspirert av deg og de kritthvite sykehusveggene i leiligheten..

Back
Topp