Førstegangsfødende?

Det er så lenge siden jeg fikk mitt første barn, 14 år, så føler meg nesten førstegangs ;)
 
Jeg er også førstegangs!:) Alt er så nytt, spennende og litt skummelt. Har ikke en gang turt å henge innpå her før nå (11+6), fordi jeg har vært såå redd for å miste. Tror nok heller ikke jeg klarer å slappe mer av før tul i neste uke og se at alt står bra til!
 
Første gang her også! Veldig spennende/skummelt/utrolig. Vi gleder oss masse til en ny å hektisk hverdag
 
Jeg er også førstegangs :angelic: vi er veldig spente, og vi gleder oss veldig masse til å få en liten en i hus :happy: vi er 28 og 29 år, og er ca. 12 uker på vei nå, så vi går inn i 2. trimester fra og med neste uke. Og da skal vi på tidlig UL! Det blir gøy :angelic: Jeg er veldig spent på hvordan det skal bli å se den lille på skjermen :happy:

Jeg sender mange gode ønsker til alle dere her inne :happy:
 
Førstegangs her også :greet025 Ukene går sakte, men bare en liten uke igjen til tul og 12+0, gleder meg til å kunne fortelle det til vennegjengen :)
Begynner å bli vanskelig å skjule magen nå :nailbiting:
 
Førstegangs her også! Er 12+3 idag og magen har virkelig begynt å vokse! Er smal fra før så litt sjokkert over hvor fort alt går!
 
Back
Topp