Lite spørsmål

Hello

Elsker forumet
JuniJubel2021
Jeg har vanligvis hatt en lutealfase på 12 dager. Jeg er 3+5 i dag, og IKM er på fredag, da er jeg 4+0. Men i et DPO-perspektiv, vil jo IKM-dagen bety at jeg egentlig er 12DPO, og ikke 14DPO. Ser at når andre legger ut bilder av testene sine rundt 14DPO er teststreken like sterk som kontrollstreken. Det vil mest sannsynlig min ikke være.. vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget.. men gjør det noe at jeg har «kort» lutealfase i forhold til graviditeten?:wideyed:
 
Sniker fra mars.
Jeg fikk ikke like sterk teststrek som kontrollstrek før jeg var 21dpo (5+0), og han som er i magen er en aktiv og fin liten kar, straks 14 uker på vei. Det avhenger sikkert i stor grad av hvilken test man bruker, dessuten vet man jo ikke alltid helt nøyaktig hvor mange dpo man faktisk er, noen av de sterkeste er sikkert kommet lenger enn de tror. Er det strek så er det strek, og det beste man kan gjøre for egen psyke er å akseptere det og slutte med testinga.

Jeg har forresten bare 10-12 dager lutealfase.
 
Sniker fra mars.
Jeg fikk ikke like sterk teststrek som kontrollstrek før jeg var 21dpo (5+0), og han som er i magen er en aktiv og fin liten kar, straks 14 uker på vei. Det avhenger sikkert i stor grad av hvilken test man bruker, dessuten vet man jo ikke alltid helt nøyaktig hvor mange dpo man faktisk er, noen av de sterkeste er sikkert kommet lenger enn de tror. Er det strek så er det strek, og det beste man kan gjøre for egen psyke er å akseptere det og slutte med testinga.

Jeg har forresten bare 10-12 dager lutealfase.
Takk for svar! Alt man skal uroe seg for :hungover::hungover:
 
Er ikke sikker på det med lutealfase, annet enn at jeg tror ikke det har så mye påvirkning når du først er gravid?

Men alle produserer forskjellige mengder HCG som er det testene reagerer på. Men positiv er allikevel positiv, uansett hvor sterk. Så tror ikke det er noe å bekymre seg for :Heartred Også tror jeg det er best å teste annenhver dag og ikke hver dag. Selv om det er lettere sagt en gjort :hilarious:
 
Er ikke sikker på det med lutealfase, annet enn at jeg tror ikke det har så mye påvirkning når du først er gravid?

Men alle produserer forskjellige mengder HCG som er det testene reagerer på. Men positiv er allikevel positiv, uansett hvor sterk. Så tror ikke det er noe å bekymre seg for :Heartred Også tror jeg det er best å teste annenhver dag og ikke hver dag. Selv om det er lettere sagt en gjort :hilarious:
Takk for svar!!:happy: helt enig i det med å teste annenhver dag, men det er lettere sagt enn gjort ja. Har ikke klart det selv såååå:laughing021:laughing021 Tester både på morgen og ettermiddag :laughing001
 
Jeg produserer også tydeligvis tregt HCG, da begge mine 2 streker enda er et stykke fra "like mørke". Og jeg er på 19dpo idag ;) Blir nesten litt stressa av å se at andre får SUPERstrek allerede 12-14dpo :p:p
 
Back
Topp