Kjemisk? Igjen?

Srh

Gift med forumet
Sommerfuglene
JuniJubel2021
Testen min i dag er dessverre noe svakere enn på søndag. Ser ut til at dette er en kjemisk for meg igjen :smiley-angry017 Må nok belage meg på enda en tur til Danmark og ny runde med hormoner. Er så knust!
 
Å nei, så trist å høre♥️ Jeg opplevde at testene varierte en del fra dag til dag rundt 10-14 DPO, og ofte var streken svakere på morgenen og sterkere på ettermiddag/kveld. Har du sjekket flere ganger?
 
Å nei, så trist å høre♥️ Jeg opplevde at testene varierte en del fra dag til dag rundt 10-14 DPO, og ofte var streken svakere på morgenen og sterkere på ettermiddag/kveld. Har du sjekket flere ganger?
Tok en RFSU nå og den er sånn ❤️
 

Vedlegg

  • 1FA86E4B-8ABE-4D10-8D32-79E797392149.jpeg
    1FA86E4B-8ABE-4D10-8D32-79E797392149.jpeg
    13,9 KB · Visninger: 129
Det er jo en veldig tydelig strek! Er den sterkere eller svakere enn de tidligere testene?
Denne er mye sterkere :) men nå har denne sensitivitet på 10 og de andre på 25. Skal sies at denne er tatt kun 2 timer etter jeg var på do sist. Så kanskje er ikke alt håp ute? :happy:
 
Denne er mye sterkere :) men nå har denne sensitivitet på 10 og de andre på 25. Skal sies at denne er tatt kun 2 timer etter jeg var på do sist. Så kanskje er ikke alt håp ute? :happy:

Alt håp er ikke ute før du blør og har smerter. Strek er strek!
 
Denne er mye sterkere :) men nå har denne sensitivitet på 10 og de andre på 25. Skal sies at denne er tatt kun 2 timer etter jeg var på do sist. Så kanskje er ikke alt håp ute? :happy:

Så bra! Jeg testet med to tester på samme dag da jeg var 12 DPO, og da var streken på testen med sensitivitet på 25 sterkere enn den med sensitivitet på 10. Så ville absolutt beholdt håpet videre!☺️
 
Så bra! Jeg testet med to tester på samme dag da jeg var 12 DPO, og da var streken på testen med sensitivitet på 25 sterkere enn den med sensitivitet på 10. Så ville absolutt beholdt håpet videre!☺️
Godt å høre :) Så lenge jeg ikke blør så får jeg nok bare vente å se til TUL i uke 7 :)
 
De gangene jeg hadde kjemisk ble testene over natten betydelig svakere. Dette ser ikke sånn ut:Heartred
Når jeg var gravid med datteren min så varierte testene i styrke men det gikk fint:Heartred
 
For meg har også testene gått fra tydelige til så si usynlige over natten når jeg hatt kjemiske, så det er fortsatt masse håp her! Konsentrasjonen i urinen vil gi utslag på testene helt til de er «mettet», som de ikke blir på noen uker enda :)

Masse lykkestøv herifra! <3
 
Back
Topp