IKM uke 39

Under første og andre PP satt jeg og søkte på alt fra barnevogn til brystkrem.. Har ikke gjort noe av det denne gangen, kanskje jeg er ferdig googla eller at jeg bare sakte men sikkert er mer «normal» selv om dette opptar mye tanker :-) Har uansett også funnet ut hvilken vogn jeg vil ha da hihi.. Syns iallefalø det var en deilig guilty pleasure og fikk tiden til å gå :-)

Ja, føles så mye mer relevant å sammenligne symptomer med egne erfaringer fra tidligere, og ikke bare med andres. Er kjempeflink til å sammenligne meg med alle andre her på forumet (er vel derfor vi er her :hilarious:), men har jo skjønt at det er så individuelt.

Bah, dagene er lange ja :wacky: Planen er å begynne å teste på tirsdag, 8dpo. Det var da jeg testet svakt positivt forrige gang :rolleyes: du da?

Ja ikke sant. Jeg syns alle har alle symptomer hehe, og da jeg ble gravid forrige gang merket jeg ingenting. Merker forsovet ikke noe nå heller så kanskje det er er bra tegn? :-)

Testet først 10dpo forrige gang og da var den svaaakt positiv. Så tør egentlig ikke teste før, men det betyr jo også at jeg forventer strek 10dpo.. Det er på onsdag. Jeg har gjort alt klart på badet så hvis jeg får ånden over meg i morgen tidlig kan det hende jeg tester.. Mange andre får jo utslag så tidlig så det gir jo litt ekstra trang til å teste :joyful: Selv om sammenligning ikke er det beste å gjøre i denne situasjonen, som du sier alt er jo så individuelt ;-)

Under første og andre PP satt jeg og søkte på alt fra barnevogn til brystkrem.. Har ikke gjort noe av det denne gangen, kanskje jeg er ferdig googla eller at jeg bare sakte men sikkert er mer «normal» selv om dette opptar mye tanker :) Har uansett også funnet ut hvilken vogn jeg vil ha da hihi.. Syns iallefalø det var en deilig guilty pleasure og fikk tiden til å gå :)

Det er jo deprimerende lite man trenger ekstra til nummer 2 om man har fått første noen år tidligere :P Vi arver i tillegg en ekstra vogn + bilstol av en venninne.. Så da var det stellesaker og andre småting igjen da (kanskje ;)).

Det er jo deprimerende lite man trenger ekstra til nummer 2 om man har fått første noen år tidligere :p Vi arver i tillegg en ekstra vogn + bilstol av en venninne.. Så da var det stellesaker og andre småting igjen da (kanskje ;)).
Det virker litt digg å ha klart så mye ! Ganske overveldende å måtte kjøpe inn alt.. hva skal man kjøpe, hva skal man droppe etc.

Men med 4 venninner som har født hittil i år, og en venninne hver måned fra og med nå og ut mars som skal føde (7stk!!) så regner jeg med jeg kan få tips fra de som er litt foran i løypen og kanskje være heldig å få kjøpt noe brukt om jeg ønsker det:shy: Tror ikke jeg kjenner flere som kan bli gravide nå jeg:shifty: Og selvfølgelig god hjelp fra dere andre her som har vært igjennom det å være førstegangsfødende:joyful:

Det virker litt digg å ha klart så mye ! Ganske overveldende å måtte kjøpe inn alt.. hva skal man kjøpe, hva skal man droppe etc.

Men med 4 venninner som har født hittil i år, og en venninne hver måned fra og med nå og ut mars som skal føde (7stk!!) så regner jeg med jeg kan få tips fra de som er litt foran i løypen og kanskje være heldig å få kjøpt noe brukt om jeg ønsker det:shy: Tror ikke jeg kjenner flere som kan bli gravide nå jeg:shifty: Og selvfølgelig god hjelp fra dere andre her som har vært igjennom det å være førstegangsfødende:joyful:

Blir du gravid nå har du jo flere du blant annet kan høre med ang kjøp av babybilstol. Ellers er det lite du egentlig trenger - skulle gjerne visst hva jeg vet nå for 2,5 år siden :P

Jeg fikk disse 9 dpo kveld med hun på 2 år (NB! Disse er to år gamle, ikke denne ukens)

C6930231-B7A0-4FBD-9BFB-1DEEA284AC73.jpeg

Så mister litt håpet da kveldens test så slik ut:

98C01D3B-D969-4790-AF79-C81C5CCAFEC2.jpeg

Sa til meg selv at hvis jeg får høyere temp i dag enn i går så ryker den ene tidlig testen min i dag.

Temp i dag 36,85 (i går: 36,50)

Så da testet jeg og venter spent på et kryss.. Fikk såvidt opp en strek og syns det var rart at ikke den var sterkere (kontrollstrek i begge rutene). Måtte Google bruksanvisningen og for meg ser det ut til at strek betyr gravid?:shy: Svakt gravid iallefall..? Litt bedre å se i virkeligheten. Er (bare) 8dpo.

87FCC9BD-29C2-4A57-8EDC-F7AD23160A5F.jpeg

Blenda hvite tester idag, 8dpo.

Vedlegg

• 5A53F87A-3BB4-41C1-AD1E-FD43DB52C5A8.jpeg
    5A53F87A-3BB4-41C1-AD1E-FD43DB52C5A8.jpeg
    51,5 KB · Visninger: 89
:HeartredStigning. Pleier ikke ha det når jeg har mistet i kjemisk. Men tar en uke av gangen. Sist så vi hjertet slå i uke 7, men mistet 8+5. Så må bare ta uke for uke.

Heier på dere og følger med hver dag på testene som kommer:Heartred

Vedlegg

• DC0F0E3F-E97C-4F8F-BD0A-C3CC2AC7C007.jpeg
    DC0F0E3F-E97C-4F8F-BD0A-C3CC2AC7C007.jpeg
    20,3 KB · Visninger: 139
Negativ...

Inatt øverst, imorgest nederst.. 9 dpo i dag. Hadde blenda sist denne dagen, å svaak positiv 12 dpo - så det er jo fortsatt håp.. Testet ikke imellom, men den var kjempesvak når den først ble positiv. Åh, disse dpo dagene :schoked025

Vedlegg

• DC629501-ACBD-4C32-9D2E-08545639C976.jpeg
    DC629501-ACBD-4C32-9D2E-08545639C976.jpeg
    26,8 KB · Visninger: 124
10 dpo i dag og fortsatt veldig svak strek. Synes det er litt stigning fra i går, men streken er så svak at det ikke er noe poeng i å legge ut bilder. Håper på bedre stigning fremover. Vurderer å ikke teste igjen før 12 dpo da disse dårlige strekene stresser meg litt.

Er så usikker på stigning selv - føler den ikke blir noe sterkere. Er nå 12dpo og jeg der streken men stoler ikke helt på den før den blir enda sterkere :confused: vil liksom ikke at det bare skal være kjemisk. Får bare fortsette å teste og håpe den tar et hopp snart !

9 dpo idag. Håper at det er idag jeg får dommen :dummy: Får ikke testet før jeg kommer hjem fra jobb, men har spart litt morgeurin! Fryktelig spent :eek: Og håper jeg får de nye testene i posten. Hater at det bare er postlevering annenhver dag :oops: ææ

Streken kom opp med én gang :nailbiting::nailbiting: Men nå når den har tørket er den veldig svak. Men dette er ikke tidligtest, får tidligtester i morgen. Ææææ!! :nailbiting:

Vedlegg

• B372878D-AF1F-44B9-930C-F289CA2821E6.jpeg
    B372878D-AF1F-44B9-930C-F289CA2821E6.jpeg
    12,9 KB · Visninger: 134
Back
Topp