IKM er i dag eller imorgen- hååååper tempen holder seg høy og at jeg får positiv test snart altså!Wow bra kurve! Når er IKM? Jeg har på følelsen av at du får positiv test snart![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
IKM er i dag eller imorgen- hååååper tempen holder seg høy og at jeg får positiv test snart altså!Wow bra kurve! Når er IKM? Jeg har på følelsen av at du får positiv test snart![]()
Usj! Men det kan jo være forskjell i HCG i urinen fra dag til dag, sammensetningen kan gjøre at det blir svakere en dag etter en sterk test. Så lenge det er noe der så er vel det bra?Tok en test igjen i dag etter positiv i går, og forventet egentlig sterkere strek. Men den er nesten blenda
Ser en svak svak strek, men tror ikke den dukker opp på bilde en gang. F**n også
Når testen har tørket så kan man omtrent ikke se den svake skyggen da en gang....ble så utrolig skuffet og lei meg. Skjønner ikke hva som skjer.
Krysser fingrene! Så du skrev ovenfor her at du ikke har fått positiv test før ca 14dpo o andre svangerskap så den lar nok bare vente på seg. Tempen ser iallefall veldig lovende utIKM er i dag eller imorgen- hååååper tempen holder seg høy og at jeg får positiv test snart altså!![]()
Skulle ønske jeg visste.. får dere noe hjelp?Ja samme her! Drit lei! Ser at vi er i samme PP. Hvorfor skal det ta så lang tid for noen? Er så innmari urettferdig![]()
Det er noe forbanna dritt at det skal ta lang tid for noen og kort tid for andre. Jeg ble gravid på PP2 og slet veldig med dårlig samvittighet ovenfor andre i forumet som hadde prøvd lengre + en god venninne av meg som nærmer seg 2 år som prøver. Jeg klarer ikke forestille meg den ventetiden og opp og nedturene (kanskje med ned?), men føler virkelig med dere. Vondt for alle å få negativ test men ekstra vondt for langtidsprøverne..Ja samme her! Drit lei! Ser at vi er i samme PP. Hvorfor skal det ta så lang tid for noen? Er så innmari urettferdig![]()
Jeg håper virkelig det!Krysser fingrene! Så du skrev ovenfor her at du ikke har fått positiv test før ca 14dpo o andre svangerskap så den lar nok bare vente på seg. Tempen ser iallefall veldig lovende ut![]()

Jeg har testet siden 7dpo og får ultrasvake streker. Er 9dpo i dag og får fortsatt strek som er så svak at øynene nærmest går i kryss når jeg prøver å se på den. Jeg hadde aldri klart å vente, men jeg ser at testingen min så langt har vært helt meningsløs. Prøver å innstille meg på at jeg ikke får svar før tidligst 10 dpo. Egentlig burde jeg ikke teste mer før 11 eller 12dpo for å få et sikkert svar, meeeen jeg kjenner meg selv godt nok til å vite at det er helt umulig.
Kort oppsummert: gjør som jeg sier, ikke som jeg gjør. Anbefaler å vente![]()
Har ikke funnet noe feil med hverken meg eller samboer. Hadde et IVF ferskt forsøk privat hos Hausken som ble negativt. Skal inn på Riksen i januar for å få de offentlige forsøkene våre. Håper det blir resultat etterhvert.Skulle ønske jeg visste.. får dere noe hjelp?
Har ikke funnet noe feil med hverken meg eller samboer. Hadde et IVF ferskt forsøk privat hos Hausken som ble negativt. Skal inn på Riksen i januar for å få de offentlige forsøkene våre. Håper det blir resultat etterhvert.
Stor klem og krysser fingrene for dereHar ikke funnet noe feil med hverken meg eller samboer. Hadde et IVF ferskt forsøk privat hos Hausken som ble negativt. Skal inn på Riksen i januar for å få de offentlige forsøkene våre. Håper det blir resultat etterhvert.

Pga sen EL er nok min ikm flyttet noen dager (mot slutten av uken), men den kan jo også finne på å komme onsdag som forventet. Håper den holder seg unna de neste 9 månedene ;-) Kjenner ikke på noen symptomer annet enn at jeg er trøtt/sliten, men ikke mer enn «normalt».. Forsøker å holde meg til onsdag med å teste, det er 10dpo..Iiiik- IKM i dag eller i morgen, og er såååå nervøs! Blenda vanligteste (babyplan 25mlu) men høy temp, så dette kan gå begge veier! Er uggen innimellom, ufattelig trett, og føler meg øm i magen (litt murringer innimellom men veldig mildt ift for noen dager siden)- men alt dette kan jo bety ingenting, TR eller tidlig gravid
Flere som har IKM rundt når og venter?
Spennende da! Håper det blir gode nyheter for oss alle ila de neste dagene!Pga sen EL er nok min ikm flyttet noen dager (mot slutten av uken), men den kan jo også finne på å komme onsdag som forventet. Håper den holder seg unna de neste 9 månedene ;-) Kjenner ikke på noen symptomer annet enn at jeg er trøtt/sliten, men ikke mer enn «normalt».. Forsøker å holde meg til onsdag med å teste, det er 10dpo..
Er spent på din test og temp i morgen![]()

sjekket notatene mine fra PPene ved førstemann. Aldri notert noe sånt så lenge før IKM bortsett fra når jeg ble gravid
må innrømme jeg husket det ikke, så veldig greit jeg tok notater. Lite tro på at det betyr noe særlig, men minnet meg på at jeg bør notere alle symptomer i dpo-land denne runden også 

Lurt å ta notater, jeg gjorde det desverre ikke i den pp jeg ble gravid men leste igjennom innleggene jeg hadde i ikm gruppa6dpo og 1 uke til IKM. veldig oppblåst og litt vondt nederst i magen. Måtte også tisse så uvanlig mange ganger i dagsjekket notatene mine fra PPene ved førstemann. Aldri notert noe sånt så lenge før IKM bortsett fra når jeg ble gravid
må innrømme jeg husket det ikke, så veldig greit jeg tok notater. Lite tro på at det betyr noe særlig, men minnet meg på at jeg bør notere alle symptomer i dpo-land denne runden også
![]()
Håper det går veien for degMåtte bare ta to tester igjen i kveld. Kan fortsatt skimte skyggestreker på begge testene. Ikke sikkert de dukker opp på bildene her, pga dårlig kvalitet.
Måtte de bare bli sterkere fremover. Gir ikke opp![]()
Fikk kjempesvake streker selv idag, så er veldig spent på om de er sterkere i morgen Vi krysser det som krysses kan!Håper det går veien for degFikk kjempesvake streker selv idag, så er veldig spent på om de er sterkere i morgen
![]()

Ja, føles så mye mer relevant å sammenligne symptomer med egne erfaringer fra tidligere, og ikke bare med andres. Er kjempeflink til å sammenligne meg med alle andre her på forumet (er vel derfor vi er herLurt å ta notater, jeg gjorde det desverre ikke i den pp jeg ble gravid men leste igjennom innleggene jeg hadde i ikm gruppaTok notater i svangerskapet og under MA så det tror jeg blir greit å ha å se tilbake på ved kommende graviditet
Kommende uke kommer til å gå så sakte.. Når skal du teste?
), men har jo skjønt at det er så individuelt.
Planen er å begynne å teste på tirsdag, 8dpo. Det var da jeg testet svakt positivt forrige gang