IKM uke 39

Så herlig å se at noen har fått streker❤️ Og de av dere som ikke har fått strek enda så er det jo fortsatt kanskje litt tidlig for at det skal slå ut❤️

Testetrangen min har for øvrig gått over til testeangst. Jeg bare orker ikke å forholde meg til en negativ test så vil uansett vente noen dager (6dpo i dag), men når tiden er inne for testing så er jeg kjemperedd for negativ.. Er liksom bedre å fortsatt ha et håp nå enn å få bekreftet at man ikke er gravid. Har det veldig på følelsen at det ikke har gått for meg denne pp:(

Sender deg en klem❤️ Prøving er en nådeløs prosess når det ikke går som man håper..

Sender deg en klem❤️ Prøving er en nådeløs prosess når det ikke går som man håper..
Håpet er borte, men har jo ikke testet enda så kan jo risikere å få meg en gledelig overraskelse. For min del er det nesten bedre å være litt pessimistisk i forkant har jeg merket fordi jeg går så i kjelleren hvis det ikke går slik jeg hadde håpet/villet/tenkt..

Håpet er borte, men har jo ikke testet enda så kan jo risikere å få meg en gledelig overraskelse. For min del er det nesten bedre å være litt pessimistisk i forkant har jeg merket fordi jeg går så i kjelleren hvis det ikke går slik jeg hadde håpet/villet/tenkt..

Skjønner deg godt. Jeg har bestemt meg for å gi meg selv en premie om jeg ikke blir gravid på denne pp. Hvis det ikke klaffer så skal jeg male stuen vår, noe jeg har veldig lyst til å gjøre. Man må vel finne måter å håndtere skuffelsen på.

Lekte meg litt på foreldreplanleggeren til nav i gårkveld da:angelic::hilarious: Så her går det veldig opp og ned:hilarious:

Skjønner deg godt. Jeg har bestemt meg for å gi meg selv en premie om jeg ikke blir gravid på denne pp. Hvis det ikke klaffer så skal jeg male stuen vår, noe jeg har veldig lyst til å gjøre. Man må vel finne måter å håndtere skuffelsen på.
Det var en god ide. Og maling er vel noe man ikke bør/skal gjøre med alle type malinger om man er gravid? Så det blir win win hvis det ikke blir noe denne pp da :)

Etter MA fokuserte jeg på å gjøre det jeg hadde satt restriksjoner på, spiste saftig biff, lakris og trente hardt! Siste var lett å gjøre for energien kom fort tilbake og det var gøy:) Men en konkret «greie» å gjøre, som feks male, er utrolig genialt, det tar tiden og fokuset bort på noe annet og bedre enn å ligge i sofaen og sture. Kanskje jeg skal gjøre det samme, har det helt hvitt her...

Har vist logget el smerter i premom på fredag, å ikke lørdag. Siden det er så rar ukesvisning der :rolleyes: Så jeg er 7 dpo i dag da, å startet vist testingen 6 dpo. Denne gangen prøver jeg noe nytt, tapet testene ned langs et ark som jeg har sett flere her på forumet gjøre :happy: Ble litt rart med tapen da, hvordan gjør dere det? Å taper dere over før de tørker? :smiley-ashamed008

Vedlegg

• 603B0A57-D6FC-4879-B3B4-32BD64C3CEF7.jpeg
    603B0A57-D6FC-4879-B3B4-32BD64C3CEF7.jpeg
    21,1 KB · Visninger: 128
Det var en god ide. Og maling er vel noe man ikke bør/skal gjøre med alle type malinger om man er gravid? Så det blir win win hvis det ikke blir noe denne pp da :)

Etter MA fokuserte jeg på å gjøre det jeg hadde satt restriksjoner på, spiste saftig biff, lakris og trente hardt! Siste var lett å gjøre for energien kom fort tilbake og det var gøy:) Men en konkret «greie» å gjøre, som feks male, er utrolig genialt, det tar tiden og fokuset bort på noe annet og bedre enn å ligge i sofaen og sture. Kanskje jeg skal gjøre det samme, har det helt hvitt her...

Ja, det er nettopp det! Hvis jeg blir gravid nå så kan jeg ikke male før til sommeren. Hvis jeg skal male er det en del forarbeid etc så det vil ta hele mensenuka hvor jeg kan tenke på noe annet enn at livet suger. Så det er en fin premie sånn sett;)

Ganske kjipt med blenda idag etter fin strek (/skygge) igår. Men men, god tid enda.

A9D1B444-CFDE-4085-ABE4-24DC5747E611.jpeg

Idag har jeg vært ute og jobba litt! Hver gang jeg bøyer meg sliter jeg med at det er kvalmende og ubehagelig å reise seg opp igjen...sånn hadde jeg det i sommer også, før SA...men det var mye senere og jeg visste allerede at jeg var gravid! Er det flere som har hatt det sånn ganske tidlig? Jeg har en liiiten mistanke om at EL har vært før jeg trodde og at jeg muligens er 10/11 DPO isteden for 8 DPO...tenker å ta en test enten imorgen tidlig eller Mandag morgen! Det er så spennende! Håper å høre om noen andre har hatt det slik♥️

Stiger kroppstemperaturen ved en graviditet?
Jeg ligger normalt på rundt 36,3 til 36,5 grader normalt. Målte kroppstemperaturen nå fordi jeg fryser så vanvittig, og den var på 37,3. Enten er det normalt, ellers begynner jeg å bli forkjølet:confused:

Har vist logget el smerter i premom på fredag, å ikke lørdag. Siden det er så rar ukesvisning der :rolleyes: Så jeg er 7 dpo i dag da, å startet vist testingen 6 dpo. Denne gangen prøver jeg noe nytt, tapet testene ned langs et ark som jeg har sett flere her på forumet gjøre :happy: Ble litt rart med tapen da, hvordan gjør dere det? Å taper dere over før de tørker? :smiley-ashamed008
Jeg lar de tørke før jeg taper dem inn (ellers blir det vel flekker). Har bare en liten tapebit på hver ende av testen:)

Stiger kroppstemperaturen ved en graviditet?
Jeg ligger normalt på rundt 36,3 til 36,5 grader normalt. Målte kroppstemperaturen nå fordi jeg fryser så vanvittig, og den var på 37,3. Enten er det normalt, ellers begynner jeg å bli forkjølet:confused:
Forhøyet temp ved graviditet men ville ha målt om morgenen før du står opp. Måler du etter det så er det mange andre faktorer som spiller inn og tempen er følgelig høyere !

Tempet hver dag i de 9 ukene jeg var gravid og tempen lå mellom 36,60 og rett i overkant av 37,00 (i de 7 ukene etter EL). Tempet jeg på dagtid/kveld for gøy kunne den være 37,30 men ikke ofte jeg gjorde det. :)

Forhøyet temp ved graviditet men ville ha målt om morgenen før du står opp. Måler du etter det så er det mange andre faktorer som spiller inn og tempen er følgelig høyere !

Tempet hver dag i de 9 ukene jeg var gravid og tempen lå mellom 36,60 og rett i overkant av 37,00 (i de 7 ukene etter EL). Tempet jeg på dagtid/kveld for gøy kunne den være 37,30 men ikke ofte jeg gjorde det. :)
Takk for info:) Måtte bare sjekke, da jeg fryser så fælt. 24 grader inne, med pledd og ullsokker:hilarious:

Litt misunnelig på alle dere som kan begynne å teste, men så gøy å se så mange håpefulle streker allerede! Er bare 5dpo i dag, og kjenner det er litt dumt å være "sistemann" i IKM gruppe :wacky: tiden går så sinnsykt mye tregere denne pp :shifty:

Litt misunnelig på alle dere som kan begynne å teste, men så gøy å se så mange håpefulle streker allerede! Er bare 5dpo i dag, og kjenner det er litt dumt å være "sistemann" i IKM gruppe :wacky: tiden går så sinnsykt mye tregere denne pp :shifty:
6dpo her så du er ikke helt alene i baktroppen:D ventetiden er ulidelig lang..

Jeg så bittelitt friskt utblandet blod på papiret etter et toalettbesøk i dag, og kun den ene gangen (beklager tmi) :hilarious:
Hååååper håper håper dette kan være en festeblødning, er 6dpo nå :rolleyes:
Har forsåvidt pleid å spotte litt før IKM tidligere, men aldri 8 dager før!:smiley-angelic001 Prøver ut progesteronkrem i denne PPen mot spottingen, (om det kan skyldes at jeg har for lave progesteronverdier), men vet ikke helt om jeg har troen på at den kan gjøre så veldig stor forskjell:smiley-angelic003 Alt for å prøve å lykkes, gleder meg sånn til jeg kan begynne å teste:angelic:!!

Jeg har skikkelig symptomer... Kroppen skriker gravid (eller syk); foreløpig er ikke testene enige :) Men bare 8 dpo.

8D4006F7-824B-43EF-95F5-141EE3AB18AC.jpeg

Back
Topp