Koronatest

J

Glad i forumet
Tilgangsansvarlig
Vårspirene 2021
September To Remember
Måtte ringe korona telefonen i dag og høre om test. Begynte som forkjøla på tirsdag og er fortsatt forkjøla og blitt sår i halsen og har hatt litt feberfølelse med vondt i kroppen og varm/kald om hverandre. Så nå ska eg ta test i halv 1 tida. Ongane har og vært forkjøla så regne me det er bhg virus men alltid greit å vær forsiktig i disse korona tider. Flere som har blitt testet?
 
Ikkje etter eg vart gravid, men tok den før i sommar. Ekkelt med pinnen i nasa, men fort gjort.
 
Testet meg for akkurat en uke siden. Var blitt sår i halsen, tett i nesen og hostet masse. Så gjorde min borgerplikt:happy: Ikke akkurat en fornøyelse:confused: Kom tilbake negativ, så det var nok ettåringen som dro med seg «barnehageviruset»:dead:
 
Skal teste meg i dag. Fikk sår hals på lørdag, som ikke har gitt seg. Siden jeg jobber i skolen er det bare å få testen unna før jeg kan gå på jobb igjen. Slapp og sliten i formen forøvrig også..
 
Ble testet for en måned siden. Fikk akutt luftveisinfeksjon, og tenkte at det var greit å få testet. Ikke korona heldigvis. Testen gikk kjapt og greit :)
 
Back
Topp