Uttak i dag

Så spennende da! 12 egg er jo veldig bra. Krysser fingrene for at så mange som mulig blir befruktet. Når skal du sette inn ?

Så spennende! Hvordan opplevde du uttaket?
(Har mitt første uttak i morgen)

jeg har litt angst for GU, sprøyter og alt som hører sykehus til så var utrolig spent og litt urolig. Følte medisin i forkant hjalp veldig, også var de så flinke til å fortelle hva som skjer og motivere/berolige under veis☺️
Jeg fikk venflon i armen i tillegg fordi de kanskje måtte hente ut via magen istedet pga at høyre eggstokk lå ubeleilig til. Ved uthenting på venstre side var det bare litt ubehagelig og de var raskt ferdige.
Når de begynte med høyre måtte en sykepleier halveis ligge på magen å presse eggstokken ned.. det var ikke behagelig. Heldigvis er ikke dette standard, og jeg fikk beskjed alt på første monitorering at dette trolig ble løsning under uttak så var forberedt på det. når alt var ferdig så var det bare litt ubehagelig, typ milde menssmerter☺️
ikke noe jeg gruver til å gjøre igjen om jeg må☺️

masse lykke til ❤️

jeg har litt angst for GU, sprøyter og alt som hører sykehus til så var utrolig spent og litt urolig. Følte medisin i forkant hjalp veldig, også var de så flinke til å fortelle hva som skjer og motivere/berolige under veis☺️
Jeg fikk venflon i armen i tillegg fordi de kanskje måtte hente ut via magen istedet pga at høyre eggstokk lå ubeleilig til. Ved uthenting på venstre side var det bare litt ubehagelig og de var raskt ferdige.
Når de begynte med høyre måtte en sykepleier halveis ligge på magen å presse eggstokken ned.. det var ikke behagelig. Heldigvis er ikke dette standard, og jeg fikk beskjed alt på første monitorering at dette trolig ble løsning under uttak så var forberedt på det. når alt var ferdig så var det bare litt ubehagelig, typ milde menssmerter☺️
ikke noe jeg gruver til å gjøre igjen om jeg må☺️

masse lykke til ❤️

Gratulerer med godt uttak :)
Kan jeg spørre hvilken klinikk dette var?
Jeg har også en vrien høyre eggestokk som legger seg høyt oppe. Av mine 6 uttak har de aldri snakket om å ta ut noe via magen.
Jeg har kun fått ut egg på høyre side 2 ganger.

Gratulere med 12 egg :smiley-bounce016
Det er jo helt fantastisk. Krysser fingrene for at de blir befrukta og utvikler seg videre alle sammen :signs003

Back
Topp