IKM uke 41

Det er umulig å si når det kommer. Mange har kort stigning, mens andre mer gradvis.

hvilken CD er du på? Fortsett å teste hver dag frem til du får positivt. Lykke til :happy:
Takk for svar!
Jeg er på CD9 i dag. (Tror det er altså noen dager igjen til EL, men aner ikke når den faktisk blir)

Startet el-testingen i går, og fikk blinkende smiley i dag:) spent på hvor mange dager den blinker før den blir fast. Venter el på tirsdag:happy:

Flytter inn hit da det viste seg å være en kjemisk eller tidlig SA forrige pp :( håper kroppen er på plass igjen og eggløsning kommer til normal tid:smiley-angelic001

Jozo - 28 - PP2 - B2 - EL ca 25.9 - IKM 9.10
Så trist å høre at det ble SA. Det må være veldig tungt.

håper det blir terminspire på deg denne gang og at mens kommer når den skal :happy:

Så trist å høre at det ble SA. Det må være veldig tungt.

håper det blir terminspire på deg denne gang og at mens kommer når den skal :happy:

Var veldig kjipt der og da men nå ser det hverfall ut som jeg har sluttet å blø så da er det bare å se fremover og krysse fingrene. Får legge aksjer annenhver dag hele mnd nå om syklusen blir i urute for å være sikker på å treffe:rolleyes::hilarious:

Var veldig kjipt der og da men nå ser det hverfall ut som jeg har sluttet å blø så da er det bare å se fremover og krysse fingrene. Får legge aksjer annenhver dag hele mnd nå om syklusen blir i urute for å være sikker på å treffe:rolleyes::hilarious:
Så bra at du har sluttet å blø :happy:

Haha, jeg og mannen har sagt det samme. Forrige syklus var håpløst rotete, så jeg tror vi endte opp med å bomme på EL også. Så vi har sagt sex hver eller annenhver dag fra mensen stoppet frem til ny mens eller positiv test :hilarious:

Haha, jeg og mannen har sagt det samme. Forrige syklus var håpløst rotete, så jeg tror vi endte opp med å bomme på EL også. Så vi har sagt sex hver eller annenhver dag fra mensen stoppet frem til ny mens eller positiv test :hilarious:

Jeg sa også samme til min :hilarious: At etter EL kom mye senere sist så får vi bare ha sex hver dag i 3-4 uker eller til IKM :hilarious:

Haha er jo heldigvis kos å lage barn :hilarious:

Mannen er på dagvakt og foreløpig ingen blod i dag så da kan vi starte aksjelegginga fra i kveld:D:hilarious:

Første el test i historien tatt kl 13.45 i dag :hilarious: lang vei til el haha :hilarious:

Vedlegg

• 565F398C-7812-4E78-B727-174D9F583802.png
    565F398C-7812-4E78-B727-174D9F583802.png
    37,2 KB · Visninger: 84
vet du når på dagen det er best å teste etter el ? I bruksanvisningen står det kun at det skal gjøres på samme tid hver dag:cat: har også overaktiv blære, så det er kanskje best på morgenen ?
Jeg har lest at mellom 10 og 15 er best fordi LH stigning ofte er på morgenen. Men man bør helst ha holdt seg noen timer også. Og der sliter jeg for blæren min er nemlig også overaktiv :hilarious:
Uten å være ekspert tenker jeg at det kanskje ikke er krise å teste om morgenen heller, om det bare er da du har holdt deg lenge nok

Om man bruker clearblue advanced, skal du derimot teste med første morgenurin. Jeg bruker den, men den er litt dyrere.

Jeg har lest at mellom 10 og 15 er best fordi LH stigning ofte er på morgenen. Men man bør helst ha holdt seg noen timer også. Og der sliter jeg for blæren min er nemlig også overaktiv :hilarious:
Uten å være ekspert tenker jeg at det kanskje ikke er krise å teste om morgenen heller, om det bare er da du har holdt deg lenge nok

Om man bruker clearblue advanced, skal du derimot teste med første morgenurin. Jeg bruker den, men den er litt dyrere.

Skal se om jeg klarer å holde meg til kl 12 i morgen :hilarious: tviler på at det går da siden jeg MÅ ha kaffe når jeg står opp om morgenen :rolleyes: jeg bruker normal sine eggløsningstester :p spent på om det har blitt forandringer på stigningen i morgen :rolleyes:

Skal se om jeg klarer å holde meg til kl 12 i morgen :hilarious: tviler på at det går da siden jeg MÅ ha kaffe når jeg står opp om morgenen :rolleyes: jeg bruker normal sine eggløsningstester :p spent på om det har blitt forandringer på stigningen i morgen :rolleyes:
Jeg drikker ikke kaffe, men te. Og det går gjerne noen kopper, ergo vanskelig å holde seg :hilarious:

vet du når du pleier å ha EL?
Jeg starter testingen i dag tidlig.

Jeg har lange sykluser og har kun testa på morgenen. Det har gått kjempefint! Opplever at det har vært vanskeligere å få positiv test senere på dagen pga væskeinntak og vanskelig å holde seg. Så jeg har veldig god erfaring med morgentesting :)

vet du når på dagen det er best å teste etter el ? I bruksanvisningen står det kun at det skal gjøres på samme tid hver dag:cat: har også overaktiv blære, så det er kanskje best på morgenen ?
Jeg tester på morgenen. Så økning ti dpo... Da testet jeg morgen, ettermiddag og kveld.. Men missa toppen fordet :hilarious:
Men å teste på morgenurin funket fint for meg :)

Jeg drikker ikke kaffe, men te. Og det går gjerne noen kopper, ergo vanskelig å holde seg :hilarious:

vet du når du pleier å ha EL?
Jeg starter testingen i dag tidlig.
Ja tissetrangen øker sykt på etter kaffen :hilarious:

jeg vet rett og slett ikke når jeg har el :bag: mistenker at jeg fikk den noe jeg trodde var 5 dpo (skulle egentlig hatt el 21.08 ut fra syklus, men «symptomer» forsvant 5 dager etterpå 26.08) Og fikk mensen 07.09 (3 dager etter forventet IKM). Har ingen system da jeg har brukt P-stav og ut fra gynekolog har jeg hatt eggløsning selvom den skal forhindre det i praksis. Så er nok fortykning av slim osv som har forhindret en Evt graviditet Tidligere :bag:

Back
Topp