IKM uke 41

Sist startet jeg på CD7, men det var jo fordi syklusen før var på 27 dager.. men vel det var jo ikke den siste syklusen nå :hilarious:

Jeg tenker å starte på CD8 eller 9. Håper jeg treffer på El denne gangen.

ble det til at du skal tempe?

Jeg har startet. Mindre prakk en jeg trodde, men usikker på om jeg får gode kok mål, lille våkner fortsatt på natta så blir litt ujevnt.

Jepp er derfor jeg er redd for å starte å teste en uke for tidlig eller mer:hilarious: håper vi ikke har sånn tullete syklus igjen!!

Jeg tror ikke jeg orker å prøve ut temping denne gangen. Prøver meg på eggløsningstest for første gang denne runden og ser om det hjelper på:D men følger det bare med 10 sånne til å måle med? Så om man måler for tidlig så må man kjøpe ny pakke?:hilarious:

Jepp er derfor jeg er redd for å starte å teste en uke for tidlig eller mer:hilarious: håper vi ikke har sånn tullete syklus igjen!!

Jeg tror ikke jeg orker å prøve ut temping denne gangen. Prøver meg på eggløsningstest for første gang denne runden og ser om det hjelper på:D men følger det bare med 10 sånne til å måle med? Så om man måler for tidlig så må man kjøpe ny pakke?:hilarious:
Jeg håper vi slipper det denne gangen. Men ja, man må kjøpe helt ny pakke om man går tom. Men 10 holder stort sett.

Jeg tenker om den har kommet til blinke smiley og man går tom, så er det kanskje bedre å kjøpe en billig pakke med strimler på meny?

jeg brukte 8 første gang, 4 sist (men du vet jo hvordan det gikk :hilarious: lurekropp!)
Så jeg har 8 nå. Pga sist syklus har jeg bestilt en pakke til. Men hadde nok ikke gjort det om jeg hadde 10.

men om du starter ca cd8-9 så er du kanskje berget? Det er ikke lurt å starte for sent heller

Jeg har to bestillinger jeg venter på fra billige-tester. Men de er så trege nå. Normalt leverer de så raskt .

på onsdag eller torsdag begynner El-testing. Spent på når El kommer denne syklusen

Var vanlig leveringstid for meg, bestilte på fredag og hadde de i postkassa for noen timer siden:happy:

Da har jeg endelig funnet fram strikkinga mi, sikkert 1 år siden sist. Håper jeg kan kose meg litt med dette, slik at jeg ikke bare tenker på prøving, Googler og leser forum opp og ned:hilarious: har ca halve igjen på et babyteppe, så tenker jeg å bestille mer garn for å lage flere. Så fint flettemønster og jeg syns det er så gøy å gi bort dette i gave:happy:

Cd 10 og jeg har begynt å teste etter el. Har tatt utgangspunkt i forrige syklus, men håper jeg får el nærmere cd 14 i stede for cd 17 :)

Var vanlig leveringstid for meg, bestilte på fredag og hadde de i postkassa for noen timer siden:happy:
Så kjekt :happy: normalt går det fort, aner ikke hva som skjer. Det står klar for videresending fra Oslo siden onsdag. Skjønner ingenting jeg.

jeg bestilte en annen pakke fra de på fredag, og den begynner å nærme seg allerede. Rart

Jeg håper vi slipper det denne gangen. Men ja, man må kjøpe helt ny pakke om man går tom. Men 10 holder stort sett.

Jeg tenker om den har kommet til blinke smiley og man går tom, så er det kanskje bedre å kjøpe en billig pakke med strimler på meny?

jeg brukte 8 første gang, 4 sist (men du vet jo hvordan det gikk :hilarious: lurekropp!)
Så jeg har 8 nå. Pga sist syklus har jeg bestilt en pakke til. Men hadde nok ikke gjort det om jeg hadde 10.

men om du starter ca cd8-9 så er du kanskje berget? Det er ikke lurt å starte for sent heller

Ja det går jo an i så fall :happy: Ikke lett å vite når man skal starte når sist syklus var så tullete :hilarious: Men satser bare på å starte på dag 8 tror jeg :happy: synes dagene går sakte allerede :p

Ja det går jo an i så fall :happy: Ikke lett å vite når man skal starte når sist syklus var så tullete :hilarious: Men satser bare på å starte på dag 8 tror jeg :happy: synes dagene går sakte allerede :p
Ja, også er jeg mer utålmodig når forrige syklus bare ble tull :hilarious:

Denne gangen må det jo bli baby på oss begge :happy:

Temping er ikke så veldig tidskrevende, så vil virkelig anbefale! :) Synes i alle fall det er verdt det, å få vært sikker på syklusen :p

Cd 10 og jeg har begynt å teste etter el. Har tatt utgangspunkt i forrige syklus, men håper jeg får el nærmere cd 14 i stede for cd 17 :)

Jeg har på CD18, men har likevel begynt å teste etter EL. Bare for å holde håpet oppe om tidligere EL :P

Temping er ikke så veldig tidskrevende, så vil virkelig anbefale! :) Synes i alle fall det er verdt det, å få vært sikker på syklusen :p
Jeg temper, men tror jeg feiler :hilarious:

Jeg har en liten en som kommer over i senga vår en eller annen gang i løpet av natta, hver natt. Han ligger ikke rolig. Pluss fra 4:30-6 ammer han ofte (så jeg slipper å stå opp). Men greia er at han kan ha sprellet før det.

så vanskelig å finne et tidspunkt der jeg har hatt 3-4 timers uforstyrret søvn :hilarious:

Jeg har en liten en som kommer over i senga vår en eller annen gang i løpet av natta, hver natt. Han ligger ikke rolig. Pluss fra 4:30-6 ammer han ofte (så jeg slipper å stå opp). Men greia er at han kan ha sprellet før det.

så vanskelig å finne et tidspunkt der jeg har hatt 3-4 timers uforstyrret søvn :hilarious:

For noen så går det uansett, men merker jo selv at det er hardt de gangene mi yngste (3år) våkner på natta og tuller. Blir ofte litt rar temp, men Fertility friend greier visst alltids finne det likevel. :)

Så enig... sliter med det samme. Har vel gitt opp temping etter bare 2 mnd.

Så enig... sliter med det samme. Har vel gitt opp temping etter bare 2 mnd.
Skjønner godt. Når har tempen vært mer stabil de siste to dagene, men jeg tørr nok ikke stole på resultatene når søvnen svinger så mye

Så i dag har jeg startet med EL tester. Jeg har ofte sykluser på 27-28 dager, men siste syklus var kortere, 26 dager... vil helst ikke starte for sent.
Det var ingen LH-økning i dag (legger ved bilde) - betyr det at om noen dager vil den andre strekken dukke opp? Og da er de mest fertile dagene?

20200916_201201.jpg

Jeg tror syklusen min kan være litt bingo denne gangen. Første forsøk etter MA, og mensen nå var utrolig merkelig. Sist fikk jeg eggløsning på CD16, så blir spennende denne gangen. CD8 i dag, så tenker jeg starter testingen på fredag for å være på den sikre siden. Lykke til alle sammen, måtte vi få fine spirer alle som en ❤️

Så i dag har jeg startet med EL tester. Jeg har ofte sykluser på 27-28 dager, men siste syklus var kortere, 26 dager... vil helst ikke starte for sent.
Det var ingen LH-økning i dag (legger ved bilde) - betyr det at om noen dager vil den andre strekken dukke opp? Og da er de mest fertile dagene?

Vis vedlegget 335668
Det er umulig å si når det kommer. Mange har kort stigning, mens andre mer gradvis.

hvilken CD er du på? Fortsett å teste hver dag frem til du får positivt. Lykke til :happy:

Jeg tror syklusen min kan være litt bingo denne gangen. Første forsøk etter MA, og mensen nå var utrolig merkelig. Sist fikk jeg eggløsning på CD16, så blir spennende denne gangen. CD8 i dag, så tenker jeg starter testingen på fredag for å være på den sikre siden. Lykke til alle sammen, måtte vi få fine spirer alle som en ❤️
Håper syklusen din fortsetter som normalt denne gang :)

Jeg starter testing etter EL i morgen. Lurer virkelig på når El kommer. Jeg er cd 8 i dag.

Jeg håper vi får mange med positive tester om noen uker :happy:

Flytter inn hit da det viste seg å være en kjemisk eller tidlig SA forrige pp :( håper kroppen er på plass igjen og eggløsning kommer til normal tid:smiley-angelic001

Jozo - 28 - PP2 - B2 - EL ca 25.9 - IKM 9.10

Back
Topp