Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har fryseforsøk der denne mnd, men ikke fått det i papirene Mind. Ønsker du det?Hei,
Vet noen om st Olavs stiller seg positiv til ovitrelle ved frys i naturlig syklus?
Det er fordi jeg er redd for å få avbrutt pga El mandag eller tirsdag vil bare sikre meg heheHar fryseforsøk der denne mnd, men ikke fått det i papirene Mind. Ønsker du det?
Da har du også blasto? Når forventer du EL denne mnd da? Kanskje vi er likt i løypen.Det er fordi jeg er redd for å få avbrutt pga El mandag eller tirsdag vil bare sikre meg hehe
Nei, man får ikke Ovitrelle, dessverre. Hvis el kommer på «feil» dag blir det avbrutt forsøk.Hei,
Vet noen om st Olavs stiller seg positiv til ovitrelle ved frys i naturlig syklus?
Kan jeg spørre dumt....hva skjer om de setter inn en dag for sent? Skjønner ikke om det er en dag før eller etter....Nei, man får ikke Ovitrelle, dessverre. Hvis el kommer på «feil» dag blir det avbrutt forsøk.
Hvis du tåler Progynova greit kan du jo evt be om styrt syklus. Da er du jo garantert innsett
Jeg venter mens om ei lita uke, planlagt innsett i uke 42Da har du også blasto? Når forventer du EL denne mnd da? Kanskje vi er likt i løypen.
Håpløst. Vet du hvorfor? Det virker ikke som et problem andre plasser å gjøre dette.Nei, man får ikke Ovitrelle, dessverre. Hvis el kommer på «feil» dag blir det avbrutt forsøk.
Hvis du tåler Progynova greit kan du jo evt be om styrt syklus. Da er du jo garantert innsett
Startet blø den 13.9, så i slutten av mnd håper jeg.Jeg venter mens om ei lita uke, planlagt innsett i uke 42du da?
Hvis man setter inn for sent er ikke slimhinnen lengre optimal for implantasjon. Det er et rimelig lite vindu der, som man helst skal treffe så perfekt som muligKan jeg spørre dumt....hva skjer om de setter inn en dag for sent? Skjønner ikke om det er en dag før eller etter....
Tror ikke det er vanlig i det offentlige. Men spurte ikke. Jeg har uansett hatt styrt alle ganger bortsett fra denne, som er den siste, så da gadd jeg uansett ikke å spørre og grave så mye da de sa atHåpløst. Vet du hvorfor? Det virker ikke som et problem andre plasser å gjøre dette.
Lykke tilStartet blø den 13.9, så i slutten av mnd håper jeg.

Så den dagen du tok ovitrelle så hadde du innsett 5 dager etter med blasto ?Jeg går privat og har fått Ovitrelle i to fryseforsøk i naturlig syklus. Men jeg har forstått det slik at den må settes når kroppen er helt klar. Første gang fikk jeg sprøyten fordi eggløsningstesten aldri ble helt positiv, men på ultralyd så de at alt var helt klart. Andre gangen tok jeg den samme dag som eggløsningstesten slo ut positiv, bare for å være helt sikker på at eggløsningen skjedde. Så jeg forsto det slik at det ikke er vits å sette den to dager for tidlig, men jeg vet ikke sikkert altså. Er jo uansett glad for at jeg fikk ta, så irriterende at det ikke er normal praksis overalt!
Ja, enig. Men det er vel dette som er den store variasjonen mellom privat og offentlig, fleksibilitet rett og slett.Jeg går privat og har fått Ovitrelle i to fryseforsøk i naturlig syklus. Men jeg har forstått det slik at den må settes når kroppen er helt klar. Første gang fikk jeg sprøyten fordi eggløsningstesten aldri ble helt positiv, men på ultralyd så de at alt var helt klart. Andre gangen tok jeg den samme dag som eggløsningstesten slo ut positiv, bare for å være helt sikker på at eggløsningen skjedde. Så jeg forsto det slik at det ikke er vits å sette den to dager for tidlig, men jeg vet ikke sikkert altså. Er jo uansett glad for at jeg fikk ta, så irriterende at det ikke er normal praksis overalt!
Så den dagen du tok ovitrelle så hadde du innsett 5 dager etter med blasto ?