Skravletråd blått lag

Cosacita

Forumet er livet
Augustbarna 2021
Er dere gira på slankekrigen da, damer? :D

Vi må også ha en lagleder. Noen som vil? Vet ikke om jeg vil binde meg til det fordi jeg bare kan ikke matte :banghead: :hilarious:
 
Jeg er gira :D
Men spiste kake i dag:oops:

Man skal bare dobbeltsjekke tallene og sende de inn til meg, så derfor kan nok ikke jeg være teamleder.
 
Jeg er gira :D
Men spiste kake i dag:oops:

Man skal bare dobbeltsjekke tallene og sende de inn til meg, så derfor kan nok ikke jeg være teamleder.

Jeg vil ha cola og det er dag 1 :hilarious: Men jeg prøver veldig hardt og klarer meg 4 av 7 dager uten snop som regel :angelic:

Skal man ikke legge i sammen osv og regne prosent eller noe? Syns å huske det har vært sånn før. Husker laglederne drev med excel-ark og greier så derfor er jeg litt avskrekket.
 
Jeg vil ha cola og det er dag 1 :hilarious: Men jeg prøver veldig hardt og klarer meg 4 av 7 dager uten snop som regel :angelic:

Skal man ikke legge i sammen osv og regne prosent eller noe? Syns å huske det har vært sånn før. Husker laglederne drev med excel-ark og greier så derfor er jeg litt avskrekket.

Jeg spiser i grunn veldig skjeldent snop, men i det siste har det sklidd ut... huff.

Man må jo ikke ha ecxel ark, Vi er jo veldig få på laget så er nok ikke store tiden å kontrollere.

Man teller over poengene til hver enklelt, ser at alle har levert inn i tide og dobbeltskjekker prosent nedgangen, men alle skal regne ut sine tall selv også.

Formelen er enkel:
hvis jeg veide 60 kg forrige uke og har gått ned 1 kg denne uka er formelen slik
1/60 *100 = 1,6666 %
 
Jeg spiser i grunn veldig skjeldent snop, men i det siste har det sklidd ut... huff.

Man må jo ikke ha ecxel ark, Vi er jo veldig få på laget så er nok ikke store tiden å kontrollere.

Man teller over poengene til hver enklelt, ser at alle har levert inn i tide og dobbeltskjekker prosent nedgangen, men alle skal regne ut sine tall selv også.

Formelen er enkel:
hvis jeg veide 60 kg forrige uke og har gått ned 1 kg denne uka er formelen slik
1/60 *100 = 1,6666 %

så en skal ikke regne ut hva laget har gått ned prosentvis sammenlagt?
 
Haha, en vet det er lenge siden en har trent når en må grave fram treningstightsen fra langt inni skapet :p
 
Dårlig uke å starte på for min del. Flytting, utvask og derav en del fastfood, musibarer, sjokolade ol. Nå har vi heldigvis landet og fra i morgen av blir det full fokus på både trening og kosthold. La på plass treningsklærne i skapet i dag, og en del av de husker jeg ikke at jeg hadde engang. Må prøve å finne vekten til i morgen, hvis ikke stod det en vekt her fra før jeg får bruke til nøds.
 
Ja, litt treg start for min del også. Satser på å komme sterkere i gang fra denne uka!
 
Her har det gått overraskende bra faktisk. Sprakk litt idag på en måte da... Slitsom dag = trøstemat. Ikke snop, men fløtegratinerte poteter og tacochips er neppe slankemat :hilarious:
 
Noen som kan sende inn resultatet av vekt i dag jeg pleier egentlig å jobbe natt på onsdager men begrunn av ferie avvikling så må jeg jobbe kveld i dag så da rekker jeg ikke å levere inn noe resultat i kveld
 
Noen som kan sende inn resultatet av vekt i dag jeg pleier egentlig å jobbe natt på onsdager men begrunn av ferie avvikling så må jeg jobbe kveld i dag så da rekker jeg ikke å levere inn noe resultat i kveld

jeg kan sikkert gjøre det :)
 
Hei dere! Hvordan får dere til å redigere innlegget med startvekt? Blir jo så mye ryddigere enn å skrive ny tråd hver gang :happy:
 
Åh, jeg har visst ikke den knappen. Da må dere bare overleve at det kommer i flere tråder :angelic:
 

Vedlegg

  • Screenshot_20200916_104018_com.android.chrome.jpg
    Screenshot_20200916_104018_com.android.chrome.jpg
    10,5 KB · Visninger: 4
Skuffende å si det men han som skulle ha hatt kveld på jobb i dag har blitt syk så jeg må bytte vakt denne gangen også. Så jeg rekker ikke å ta talla i dag eller
 
Back
Topp