Skravletråd blått lag

En tråd i 'Slankekrigen' startet av Cosacita, 3 Sep 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Er dere gira på slankekrigen da, damer? :D

Vi må også ha en lagleder. Noen som vil? Vet ikke om jeg vil binde meg til det fordi jeg bare kan ikke matte :banghead: :hilarious:

2. Lovesome Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP

Jeg er gira :D
    Men spiste kake i dag:oops:

Man skal bare dobbeltsjekke tallene og sende de inn til meg, så derfor kan nok ikke jeg være teamleder.

3. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Jeg vil ha cola og det er dag 1 :hilarious: Men jeg prøver veldig hardt og klarer meg 4 av 7 dager uten snop som regel :angelic:

Skal man ikke legge i sammen osv og regne prosent eller noe? Syns å huske det har vært sånn før. Husker laglederne drev med excel-ark og greier så derfor er jeg litt avskrekket.

4. Lovesome Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP

Jeg spiser i grunn veldig skjeldent snop, men i det siste har det sklidd ut... huff.

Man må jo ikke ha ecxel ark, Vi er jo veldig få på laget så er nok ikke store tiden å kontrollere.

Man teller over poengene til hver enklelt, ser at alle har levert inn i tide og dobbeltskjekker prosent nedgangen, men alle skal regne ut sine tall selv også.

Formelen er enkel:
    hvis jeg veide 60 kg forrige uke og har gått ned 1 kg denne uka er formelen slik
    1/60 *100 = 1,6666 %

5. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

så en skal ikke regne ut hva laget har gått ned prosentvis sammenlagt?

6. Kihera Forelsket i forumet

Jeg kan sikker være lag leder viss det er ingen andre som vil

• Liker Liker x 1
    • Hjertelig Hjertelig x 1
  7. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

det kan du gjerne være for min del :)

8. Lovesome Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP

Supert :)

9. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Haha, en vet det er lenge siden en har trent når en må grave fram treningstightsen fra langt inni skapet :p

10. Ceccii86 Forumet er livet Desemberlykke2017 Snøfnuggene 2018

Dårlig uke å starte på for min del. Flytting, utvask og derav en del fastfood, musibarer, sjokolade ol. Nå har vi heldigvis landet og fra i morgen av blir det full fokus på både trening og kosthold. La på plass treningsklærne i skapet i dag, og en del av de husker jeg ikke at jeg hadde engang. Må prøve å finne vekten til i morgen, hvis ikke stod det en vekt her fra før jeg får bruke til nøds.

• Hjertelig Hjertelig x 1
  11. Dipsy Elsker forumet Himmelbarn Assistert-jentene

Ja, litt treg start for min del også. Satser på å komme sterkere i gang fra denne uka!

12. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

Her har det gått overraskende bra faktisk. Sprakk litt idag på en måte da... Slitsom dag = trøstemat. Ikke snop, men fløtegratinerte poteter og tacochips er neppe slankemat :hilarious:

13. Kihera Forelsket i forumet

Noen som kan sende inn resultatet av vekt i dag jeg pleier egentlig å jobbe natt på onsdager men begrunn av ferie avvikling så må jeg jobbe kveld i dag så da rekker jeg ikke å levere inn noe resultat i kveld

14. Cosacita Forumet er livet Augustbarna 2021

jeg kan sikkert gjøre det :)

• Liker Liker x 1
  15. Dipsy Elsker forumet Himmelbarn Assistert-jentene

Hei dere! Hvordan får dere til å redigere innlegget med startvekt? Blir jo så mye ryddigere enn å skrive ny tråd hver gang :happy:

16. Lovesome Forumet er livet Septemberbarna 2019 VIP

Ned 0,5 kg denne uka :)
    Trykk på rediger nederst etter innlegget ditt :)
    Screenshot_20200916_103327.jpg

17. Dipsy Elsker forumet Himmelbarn Assistert-jentene

Åh, jeg har visst ikke den knappen. Da må dere bare overleve at det kommer i flere tråder :angelic:

Vedlagte filer:

18. Kihera Forelsket i forumet

Skuffende å si det men han som skulle ha hatt kveld på jobb i dag har blitt syk så jeg må bytte vakt denne gangen også. Så jeg rekker ikke å ta talla i dag eller

19. Kihera Forelsket i forumet

Du skal ha redigere knappen på egne innlegg og på andre sine så ser man bare rapporter knappen :happy:

20. Dipsy Elsker forumet Himmelbarn Assistert-jentene

Det er veldig rart! Ser likt ut på mine innlegg og andres.. Ingen redigerknapp.

Del denne siden