Frustrert

Da spiser du jo bra, vil jeg si! :) Skjønner.:p Blir fort lei av slikt. Har fått helt avsmak på kaffe selv, så det har gått greit å kutte ned på. Blir kanskje ikke det samme med koffeinfri?

Hva med å lage litt ekstra middag, slik at du får rester til dagen etter? Eller lag salat/omelett dagen før som du kan ha til frokost/lunsj? Spørs selvfølgelig om du har tilgang til kjøleskap på dagen. :) Yoghurt er jo også en mulighet, men da kan det være greit å ha litt nøtter eller noe oppi, de er jo ofte fettfrie. Føler selv at det ikke metter like godt. Cottage cheese er jo og et alternativ. Det har jeg aldri klart å bli noe fan av, men mannen spiser gjerne et beger til lunsj.:p Kommer også an på om man tåler meieriprodukter godt eller om det blir for mye.
Hvilke youghurter spiser du? Og hva har du oppi?

Hvilke youghurter spiser du? Og hva har du oppi?
Ikke ofte jeg spiser yoghurt, egentlig, men synes den proteinyoghurten til TINE er veldig god (er dog litt sukker i den). Ellers er Skyr også greit, men den er jo helt fettfri. Lager en sånn mûsliblanding bestående av nøtter, frø, litt MCT og fibersirup som jeg har oppi. Men kun hakkede nøtter er jo kjempegodt å ha i. :)

Ikke ofte jeg spiser yoghurt, egentlig, men synes den proteinyoghurten til TINE er veldig god (er dog litt sukker i den). Ellers er Skyr også greit, men den er jo helt fettfri. Lager en sånn mûsliblanding bestående av nøtter, frø, litt MCT og fibersirup som jeg har oppi. Men kun hakkede nøtter er jo kjempegodt å ha i. :)
Tusen takk for gode tips.;)

Jør kansje det. Er vell kansje heller at det til tider blir litt ensformig...
At det blir litt ensformig gjør ingenting. Kanskje verre med det at man går lei.:wacky: Ligger jo utrolig mange oppskrifter på nett. Litt Googling, så har man plutselig litt flere alternativer.:)

Skjønner deg veldig godt! Jeg har PCOS og tåler karbohydrater veldig dårlig. Også er jeg uendelig glad i karbohydrater da:hilarious: I forrige svangerskap la jeg på meg masse, samt en voldsom hunger når baby kom og han ammet masse. Gått ned 30 kg siden da. Frister enormt lite å gå opp så mye igjen, var bare tungt og trasig. Så jeg har en større motivasjon denne gangen, da jeg er normalvektig nå og forsøker å tenke på at ting blir lettere med nyfødt når kroppen ikke er for tung. Svangerskapet blir jo også bedre, enklere å være i aktivitet. Spørsmålet er bare hvordan matlysten blir fremover. Alt som fristet sist var sjokolade og usunn mat:confused:

Back
Topp