Oppkast

Kastet opp igår kveld, i natt og idag tidlig :sad015
Er bare 4+1, så dette blir nok noen lange uker hvis det skal fortsette :oops:

Kanskje du er lenger på vei en du tror? :woot:
4+1 var tidlig men vi er jo alle forskjellige. God bedring til deg!

Har brukt eggløsningstester og testet tidlig, så tror ikke det, men vi får se :happy:
Hadde det dessverre ganske likt sist gang og.. Hyperemesis og flere innleggelser. Igår pushet jeg meg litt for hardt på jobb på senvakt, så derfor ble det nok litt ekstra oppkast igår kveld og i natt..
Ingen sjans til å gå på jobb idag eller imorgen hvertfall :(

Tusen takk for god bedring ønske :Heartpink

Har brukt eggløsningstester og testet tidlig, så tror ikke det, men vi får se :happy:
Hadde det dessverre ganske likt sist gang og.. Hyperemesis og flere innleggelser. Igår pushet jeg meg litt for hardt på jobb på senvakt, så derfor ble det nok litt ekstra oppkast igår kveld og i natt..
Ingen sjans til å gå på jobb idag eller imorgen hvertfall :(

Tusen takk for god bedring ønske :Heartpink

Åh skjønner. Vet så alt for godt hva du prater om.. Hyperemesis her også sist men startet heldigvis ikke før 5+6. (dog varte det til lille var ute av vajay jay)

Husk at det ikke er noe nederlag å sykemelde seg da. Vi gror et menneske inni vår egen kropp...

Åh skjønner. Vet så alt for godt hva du prater om.. Hyperemesis her også sist men startet heldigvis ikke før 5+6. (dog varte det til lille var ute av vajay jay)

Husk at det ikke er noe nederlag å sykemelde seg da. Vi gror et menneske inni vår egen kropp...

Uff, sender en klem til deg og! Det er så fæælt.
Nei, jeg ringte sjefen min idag og fortslte alt sammen og hun var veldig, veldig forståelsesfull så det var en enorm lettelse! Føler meg 100 kg lettere. Håper det hjelper på formen å jobbe litt mindre.

Ikke kastet opp... enda. Men er kvalm hele dagen og kvelden. Dagene det er skikkelig ille er jeg også kvalm på natt :yuck: 6+4 i dag

Back
Topp