Jeg er nå 28+2 og har foreløpig ikke fått strekkmerker eller vann i kroppen, men det får man kanskje ikke før det nærmer seg slutten? Har ikke gjort noe særlig for å forebygge enda, men burde kanskje begynne med det nå...?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Vann i kroppen kan man vel kanskje heller ikke forhindre? Eller? Hadde svangerskapsforgiftning sist, da ble det naturlig nok en del vann i kroppen.Nei, det eneste man kan gjøre er å drikke mye vann! Men det klarer jeg uansett ikke pga kvalmeTror ikke man kan gjøre så mye for å forhindre strekkmerker egentlig. Da jeg fikk mitt første barn trodde jeg at jeg ikke hadde fått et eneste strekkmerke. Men etter fødselen var det veldig synlig at jeg tok feil!Vann i kroppen kan man vel kanskje heller ikke forhindre? Eller? Hadde svangerskapsforgiftning sist, da ble det naturlig nok en del vann i kroppen.
«Liker» ikke at du er kvalmNei, det eneste man kan gjøre er å drikke mye vann! Men det klarer jeg uansett ikke pga kvalme![]()
Var vel kanskje mer enig i at det man kan gjøre er å passe på at man får i seg nok vann ja
Vann har jeg slitt med lenge allerede 
Vet ikke om de kom før fødselen bare at jeg ikke så dem pga. Magen i veien, eller om de kom etter fødselen.