Hva sier partneren din om den kommende spiren?

Min gleder seg veldig. Før jeg ble gravid hadde jeg litt inntrykk av at han synes det er deilig at 6åringen er såpass selvstendig, og at han ikke var helt klar for å bli småbarnspappa som 43-åring. Men han sier at han gleder seg, og det ser jeg på han også :Heartred

Antar han gleder seg. :) Vi vil dette veldig begge to. Han sier ikke så mye da, typisk mann :P

Han er veldig glad, men samtidig redd for at jeg skal få depresjoner på nytt da jeg mistrives enormt som gravid og hadde både svangerskapsdepresjon og fødselsdepresjon med første.. han passer godt på meg og tar ekstra mye av oppgavene hjemme fordi jeg ikke orker ❤️

Han gleder seg like mye. :)

Han tenker nok mindre på graviditeten i hverdagen, siden han ikke kjenner noe på kroppen. Tror kanskje han har glemt litt hvilke humørsvigninger jeg får :rolleyes:

Sjølv om han ikkje seier så mykje, så gledar han seg nok like mykje. Veit han driv og ser på babyting, blant anna utstyr for å kunne ta med baby på jakt trur eg :hilarious:

Siden vi har en 6mnd baby fra før og dette ikke var planlagt i det hele tatt, fikk vi hysterisk latterkrampe begge to.
Han er kjempeglad mens jeg sitter fast i sjokkfasen

Vi har prøvd noen mnd så han ble veldig glad, og stresser mye mindre med det denne gangen...

Da dette var planlagt så gleder han seg mye :love017
Jeg er den som er litt stressa ( min første ) han har en fra før , og tar ting med knusende ro og er streng på at jeg må få i meg all riktig næring :laughing002:Heartred

Han er veldig glad og gleder seg veldig. Jeg er litt stresset over at noe skal skje, men han prøver å berolige meg så godt han kan. Er veldig støttende og hjelper mye til når jeg er ekstra trøtt og sliten :)

Han tror fortsatt ikke helt på det. Om jeg klager over kvalme eller spyr ser han på meg og spør "er det virkelig sant? Du er gravid?" haha:hilarious: Men han gleder seg også. Blir en spennende tid fremover :)

Gleder seg veldig:joyful::Heartred
Tar i ett ekstra tak hjemme, passer på at jeg har det bra, og er generelt supermann for tiden :Heartred

Ikke mye, han var den som løp å kjøpte 3 graviditetstester.. Han smilte når jeg viste han at alle 3 var positiv.
Så fikk han ikke sove, også snakket han om at det passet dårlig og at vi måtte ha større leilighet... Etter det har han ikke sakt noen ting
Hannes første barn, og mitt 4 barn.
Ikke planlagt, men fortsatt velkommen.

Han gleder seg :joyful: Han holder på like mye som meg, finne ut av alle tingene:hilarious: Første barn på begge :smug:

Han har virkelig drømt om dette i så mange år. Han gråt når jeg vise han positiv test, stryker og kysser magen hver dag. Så han gleder seg mer enn jeg :hilarious: ikke at jeg ikke gleder meg, men jeg bærer bekymringer over alt som kan gå galt, mens han er mer skråsikker på at alt går bra :hilarious:♥️

Han har virkelig drømt om dette i så mange år. Han gråt når jeg vise han positiv test, stryker og kysser magen hver dag. Så han gleder seg mer enn jeg :hilarious: ikke at jeg ikke gleder meg, men jeg bærer bekymringer over alt som kan gå galt, mens han er mer skråsikker på at alt går bra :hilarious:♥️

Høres ut som samboeren min, helt herlig! Gir meg mang en god latter:hilarious:

Han er nok litt sjokkert over at det klaffet denne mnd da jeg hadde sagt til han at det mest sannsynlig ikke ble nå:hilarious:

Han er nok like i sjokk som meg, men vi er begge enige om at dette er en veldig fin ting!

Enn at vi har laget en baby på egen hånd uten IVF sier han og smiler

Back
Topp