Hva gjør du i dag?

Her ble det jobb, kræsjlanding på sofa etter middag, og litt husarbeid når lille sover. Forhåpentligvis litt strikketid etterpå :)
 
Jobb, bursdag nå sofa ❤️
 
Trening, kafé med veninne og nå kveldsvakt :)
 
På vei til jobb :shifty: Er så sliten at jeg vil ha en 14 timers lur før jeg går og legger meg :confused:
 
Jobb, legetime, hjem og leke ute med lille og lage middag på bål, husarbeid og matpakker, så klargjøring til bursdag i helga (må spre det litt ut)
 
Jobb, fortelle svigerforeldre de skal bli besteforeldre, kjøpe ny telefon, ligge på sofaen:hungry:
 
I dag skal jeg til frisøren, og handle inn litt til bursdagene i helga, tenkte å kjøpe sushi å ta med hjem til lunsj, hvile litt før mannen og lille kommer hjem, fredagspizza med familien før vi får besøk som skal hjelpe å rigge til bursdagene i helga :joyful:
 
jobb, så trening i kveld :)
 
Først var det jobb, så søsteren og levere en krybbe jeg henta for hu, så hjem og holde på ute i hagen :joyful:
 
Leverte i barnehagen, la meg til å sove (da jeg har ferie og er sinnsykt trøtt om dagen). Så syklet jeg en liten tur før jeg hentet i barnehagen, lekte med mini før lalletid, så har jeg slappet av foran TVen og gått en liten tur :)
 
I dag slapper vi av på morgenen, før vi drar til søskenbarnet til mini for å for å få tiden til å gå, når han våkner fra hvil feirer vi bursdag for mini og pappaen med familie, blir kjempekoselig! :joyful:
 
Vært på jobb og nå ordner vi i hagen, etterpå skal jeg brette litt klær også filmkos resten av kvelden :joyful:
 
Nå lager jeg middag :joyful:
 
Har middagsselskap. Siden ingen vet noe om spiren, smugdrikker jeg alkoholfri øl. :rabbit
 
Back
Topp