3D ultralyd

smash_

Glad i forumet
Snøkrystallene2021❄️
Skal dere ta 3D ultralyd? Tips til hvor, i Oslo og omegn? :D
Tok i uke 28 sist, veldig fornøyd, men denne klinikken har flyttet lokasjon altfor langt unna...
 
Har ikke tatt 3D (eller, tror hun klikka over i 3D på den i uke 8 faktisk, fikk hvertfall fargebilde), men er VELDIG fornøyd med Birgitte Normann på Oslo jordmor- og ultralydklinikk på Majorstua. Var der i uke 8 og 14, superflink og behagelig dame.
 
Har ikke tatt 3D (eller, tror hun klikka over i 3D på den i uke 8 faktisk, fikk hvertfall fargebilde), men er VELDIG fornøyd med Birgitte Normann på Oslo jordmor- og ultralydklinikk på Majorstua. Var der i uke 8 og 14, superflink og behagelig dame.
Hun var vi hos også. Ekstremt flink så vi kommer nok til å dra tilbake dit rundt uke 28.
 
Veldig fornøyd med både Birgitte Normann og Ragnhild Mellbye på Jordmorklinikken i Oslo :happy:
 
Jeg vil på 3D ultralyd! Bor i Trondheim da så ingen tips til noe sted i oslo :)
 
Vi kommer nok ikke til å ta det, men hadde vi gjort det hadde vi dratt til Knøttet ultralyd i Moss. :)
 
Vi kommer ikke til å ta det, må reise laangt evt :p
 
Når er det absolutt best å ta 3D? I hvilken uke?
Vet ikke om det er noen fasit på hvilken uke det er best, men de sier mellom uke 23 og 32. Jeg tok i uke 27 sist, og syns det var helt perfekt. Blir å ta samme uke denne gang:love017
 
Vet ikke om det er noen fasit på hvilken uke det er best, men de sier mellom uke 23 og 32. Jeg tok i uke 27 sist, og syns det var helt perfekt. Blir å ta samme uke denne gang:love017

Tusen takk! Tror jeg var i uke 30 da jeg ventet snupp for 12,5 år siden. Det var også fint. Kjekt å høre andres erfaring :Heartred
 
Skal dere ta 3D ultralyd? Tips til hvor, i Oslo og omegn? :D
Tok i uke 28 sist, veldig fornøyd, men denne klinikken har flyttet lokasjon altfor langt unna...
Sniker fra februar :). Tok 3D sist hos Martin Lundring i Jessheim, Spesialistsenteret for kvinner. Anbefales absolutt!
 
Skal dere ta 3D ultralyd? Tips til hvor, i Oslo og omegn? :D
Tok i uke 28 sist, veldig fornøyd, men denne klinikken har flyttet lokasjon altfor langt unna...
Knøttet ultralyd i Moss! Hun er så sinnsykt dyktig❤️ Elsket den dama! Vi har vært der 2 ganger alt å om vi ikke får 3D på sykehuset skal vi garantert ta det hos henne :) i uke 27 28 ca:)
 
Har ikke tatt 3D (eller, tror hun klikka over i 3D på den i uke 8 faktisk, fikk hvertfall fargebilde), men er VELDIG fornøyd med Birgitte Normann på Oslo jordmor- og ultralydklinikk på Majorstua. Var der i uke 8 og 14, superflink og behagelig dame.
Sniker! Jeg har gått til Stine samme sted begge gangene. Hun er den andre som startet opp med Birgitte. Hun er også utrolig dyktig og snill! Hørt masse positivt om begge to, så anbefaler å dra dit :)
 
Se svaret til Maggie86. Det er bare hun som er jordmor på Vansjøklinikken, så det er umulig å ta feil. :) Kan legge til at mannen elsket henne også, ikke bare jeg. ;)
Mannen her også syns at. Hun var veldig dyktig og ikke minst kul dame ❤️ ;)
 
Back
Topp