Utålmodig!

Førstegangs98

Flørter med forumet
Vårspirene 2021
Jeg synes tiden går SÅ sakte, er det bare meg? Tips til å få tiden til å gå eller slutte å tenke på tiden hele tiden? (!!)
Jeg jobber 100% så skulle jo trodd at jeg får koblet av, men ukene/dagene er jo det eneste jeg tenker på, på jobb også:laughing002
 
Omg jepp! Syns det går så sakte, og jeg vil bare frem til OUL i uke 18! Syns det er frustrerende å ikke kjenne hva som skjer, liksom, eller ikke kunne se det...
 
Sånn var jeg forrige gang, det var heeeeelt håpløst, greide ikke gjøre en god jobb eller noe, tenkte bare på vidunderet i magen hele tiden! Er heldigvis bedre denne gangen, sa jeg nyter dagene med vidunderet på utsiden også, hender fsktisk at jeg ikke er inne å sjekker preglife appen på en hel dag!! Men med meg ble det hakket bedre i andre trimester, det gikk sykt fort!!
 
Jeg synes tiden går SÅ sakte, er det bare meg? Tips til å få tiden til å gå eller slutte å tenke på tiden hele tiden? (!!)
Jeg jobber 100% så skulle jo trodd at jeg får koblet av, men ukene/dagene er jo det eneste jeg tenker på, på jobb også:laughing002
Jepp.. føler det er en evighet siden jeg testet positivt, men så er jeg bare 6+3 idag... :confused: Jeg klarer sjeldent å koble ut tankene.. jobber jeg også, å er bare uggen på morgenen og litt energiløs og veldig oppblåst- kjenner etter hele tiden på symptomene å det gjør det vanskelig å få tankene over på noe annet :yuck:
 
Jeg er så enig! Tiden går så sakte, klarer nesten ikke tenke på noe annet :eek: er 8+3 idag og det kjennes ut som en evighet til uke 12:dance018
 
Helt enig, dagene går så sakte. Selvom jeg er i 100% jobb og har 2 unger. Men jeg tror at dagene går så sakte er fordi jeg er sååå dårlig denne gangen.
 
Sånn var jeg forrige gang, det var heeeeelt håpløst, greide ikke gjøre en god jobb eller noe, tenkte bare på vidunderet i magen hele tiden! Er heldigvis bedre denne gangen, sa jeg nyter dagene med vidunderet på utsiden også, hender fsktisk at jeg ikke er inne å sjekker preglife appen på en hel dag!! Men med meg ble det hakket bedre i andre trimester, det gikk sykt fort!!
Skulle ønske jeg klarte det samme :p Gratulerer med nr 2❤️
 
Helt enig, dagene går så sakte. Selvom jeg er i 100% jobb og har 2 unger. Men jeg tror at dagene går så sakte er fordi jeg er sååå dårlig denne gangen.
Bra det ikke bare er meg, begynte å føle meg litt koko nå.. :p Jeg er også kjempe dårlig, håper utålmodigheten avtar når formen bedrer seg :)
 
Tiden går ekstremt sakte denne gangen... spesielt siden jeg gikk 9 hele uker gravid for ikke så lenge siden.. (Sa) Så nå er det hele runden på nytt...

Ultralyd neste fredag!! Cant wait!
 
Jobbe ikkje så går bare hima, kan tru dagane går seint... 6+6 i dag og kunne ønske dei neste 5-6 vekene hadde sust av gårde ass.. Ultralyd neste fredag så telle ned til den
 
det vil jeg tro! Lykke til på ultralyd❤️
Gjekk lika seint med førstemann, men me andre gjekk det mye fortare for då hadde eg ei lita fra før. Nå har eg to jenter å følge opp men tida går sykt treigt
 
Går alltid såå tregt frem til uke 12, har vel med å gjøre at det er den første milepæl, da sannsynligheten for at det går bra er såpass mye større. Mange av oss holder det også hemmelig frem til uke 12 for de fleste. Jeg er jo usikker på dato, men regner med jeg er ca 6-7 uker på vei. Jeg bare nyter dagene og fokuserer på de ungene jeg allerede har. Er ikke helt blitt virkelig for meg enda at det skal komme en til :hilarious:
 
Back
Topp