Når testet dere positivt?

NyPrøver2020

Elsker forumet
Novemberbarna 2021
♡Julekulene 2021♡
Tenk at man kan bli så «gærn» at man våkner dagen etter innsett og tenker...Kanskje jeg kan teste nå?:yuck::yuck:Når testet dere positivt etter innsett?

6 dager, 9 dpo:)

Testet ikke før 11 dpo, men kunne absolutt se streken, selv om den var veldig svak:)

11 dpo mener jeg var det tidligste. Supersvak test. Negativ test dagen før. (innsett av en 6 dagers blasto, ble til tvillinger)

Tror det var rundt 12 dpo den første gangen. Testet ikke før. (innsett av en 3-dagers, ble til tvillinger-mistet ene)

Ikke brukt ovitrelle ved noen av innsettene.

11 dpo mener jeg var det tidligste. Supersvak test. Negativ test dagen før. (innsett av en 6 dagers blasto, ble til tvillinger)

Tror det var rundt 12 dpo den første gangen. Testet ikke før. (innsett av en 3-dagers, ble til tvillinger-mistet ene)

Ikke brukt ovitrelle ved noen av innsettene.
Satte du inn ett egg og begge gangene ble tvillinger? Trodde ikke det var så vanlig at egget deler seg etter innsett.. Spennende da:)

Satte du inn ett egg og begge gangene ble tvillinger? Trodde ikke det var så vanlig at egget deler seg etter innsett.. Spennende da:)
Stemmer. Ble twins begge gangene men mistet en tvilling i uke 6, så har kun ett tvillingpar.

Ja, er bare 1% større sjanse for eneggede med ICSI enn normalt sett, så føles fortsatt veldig spesielt - meant to be liksom :) De to yngste er 1 år om få dager :)

Stemmer. Ble twins begge gangene men mistet en tvilling i uke 6, så har kun ett tvillingpar.

Ja, er bare 1% større sjanse for eneggede med ICSI enn normalt sett, så føles fortsatt veldig spesielt - meant to be liksom :) De to yngste er 1 år om få dager :)
Så gøy da! Akkurat fått positiv test med blasto - tar gjerne imot tvillinger:happy: Men skjønner sjansen er liten! Så heldig du er:)

9 dpo kveld begge ganger :) og fikk positiv digital hhv 10 dpo nå og 11 dpo sist. Førstemann var 2-dagers egg og nå blastocyst :)

Testet positiv 10 DPO etter fryseforsøk med 3-dagers, med enda sterkere test 11 DPO. Testet ikke før pga ovitrelle.

Testet fra rett etter innsett begge gangene jeg har tatt Ovitrelle og blitt gravid. 8 dpo var streken nesten usynlig, 9 dpo var streken slik at man kunne tolke den dithen at den hadde blitt litt sterkere, og 10 dpo var det ikke tvil om at dette var babystrek og ikke Ovitrelle :Heartred

4 dager etter innsett blasto, 9 dpo :)

Er 18dpo, men har brukt Ovitrelle som hcg-støtte. Tok blodprøve i går, da skulle Ovitrelle i prinsippet vært ut av kroppen.

Klarte ikke unngå teste i dag. Positiv prøve, håper det holder.

10 dager etter innsett av blastocyst.
Ventet til blodprøven på klinikken og testet selv når jeg kom hjem. Den var positiv, også bekreftet klinikken det på telefon senere på dagen :Heartred

Så gøy da! Akkurat fått positiv test med blasto - tar gjerne imot tvillinger:happy: Men skjønner sjansen er liten! Så heldig du er:)
Gratulerer så mye!! Spennende å se på tul. Hadde ingen mistanker her på at det var to.. Ikke noen av gangene :p
Virkelig!!

Back
Topp