Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har anorakk med pels å synes den er liten, dunjakke som er tja normal , så derfor jeg lurte på den herJeg har ikke akkurat den, men en anorakk uten pels på kragen og kan si at de er ganske romslige i størrelsen. Den gang jeg brukte strl 50 så kjøpte jeg strl 46 og den var helt perfekt. Tror de skal ha størrelsesoversikt med cm-mål på sidene deres. Jeg personlig ville nok ha gått ned en størrelse om jeg skulle kjøpt meg en ny en. Samme med bambusundertøyet, skikkelig romslige størrelser.
Sikkelig gode og fine jakker da!
Jeg har anorakk med pels å synes den er liten, dunjakke som er tja normal , så derfor jeg lurte på den her
Neida, an være andre som lurer ogsåAha, da var posten min helt ubrukelig![]()
![]()
Utrolig fin farge på denBestilte meg akkurat denne i går, har i blå fra før av. De er veldig normale i str. synes jeg.![]()
Har du akkurat den modellen?Synes de er litt store i størrelsen..
Har du akkurat den modellen?
Hadde ikke igjen min str så jeg sjangset på en str større , blir spennende å se da

Æsj da blir den nok for stor den jeg har bestiltHar akkurat den. Synes den er vanlig til romslig i str jeg bruker stort sett XL i klær og har denne i 42. Elsker fargen
Jeg skjønner det ikkeHar både denne og anorakk og synes de er litt romslige. Har str 42 og er nok mer over på 44 til vanlig, og denne får jeg tykk ullgenser under.
Så rartJeg skjønner det ikke
Jeg har anorakk en str større enn jeg bruker men synes ikke den kunne vært mindre
Jeg har brukt anorakken masse, skal sies at jeg har plass til litt ekstra klær under da men stor er den fortsatt ikke.Så rartmamma synes også det forresten, jeg prøvde hennes på før ho kjøpte til meg (julegave) og det er jeg glad for, for den hadde blitt stor
Tror du må prøve på jeg![]()
Har både denne og anorakk og synes de er litt romslige. Har str 42 og er nok mer over på 44 til vanlig, og denne får jeg tykk ullgenser under.