Smittevern og forsøk

♡ Daydream ♡

Forumet er livet
Assistert-jentene
Hei :)

Vi skal til haugesund for uttak om ca 2-3uker. Jeg tenker at jeg pakker med meg munnbind til meg og mannen uansett, men ble dere bedt om å ha på munnbind og hansker?

Vi var på rikshospitalet i dag - ingen krav til slikt. Men trengte 10 min for covid-samtale før vi slapp inn dørene

Vi var på rikshospitalet i dag - ingen krav til slikt. Men trengte 10 min for covid-samtale før vi slapp inn dørene

10min covid samtale? Hva gikk dere igjennom da?

På Hausken Bergen hadde jeg munnbind på uttak fredag, det var en ny rutine hos de samme dag. Men fikk munnbind der da. I samtale før og etter var det ikke noe slikt, bare akkurat der inne på laboratoriet eller hva det er.

Ja og så fikk ikke mannen vere med inn på uttaks-rommet, han måtte vente på vårt private venterom.

10min covid samtale? Hva gikk dere igjennom da?
Bare spørsmål om sykdom, reising osv - ingenting å tenke på om man har overholdt regler og anbefalinger :)

de har forøvrig regler om at partner ikke får være med med mindre han/hun er innkalt som pasient. Så mannen var med på denne samtalen, men i forsøk møter han (dessverre) kun for å avlegge sædprøve...

Ja og så fikk ikke mannen vere med inn på uttaks-rommet, han måtte vente på vårt private venterom.

Uttak alene? Åååh, det vil jeg ikke :sorry::sorry: Det er så vondt. Å holde han i hånda gjør det så mye lettere :sorry::sorry:

Bare spørsmål om sykdom, reising osv - ingenting å tenke på om man har overholdt regler og anbefalinger :)

de har forøvrig regler om at partner ikke får være med med mindre han/hun er innkalt som pasient. Så mannen var med på denne samtalen, men i forsøk møter han (dessverre) kun for å avlegge sædprøve...

Åh, det kommer til å suge å gjøre det uten ham :(:confused: Er noe helt annet å ha partner der til å roe nervene

Uttak alene? Åååh, det vil jeg ikke :sorry::sorry: Det er så vondt. Å holde han i hånda gjør det så mye lettere :sorry::sorry:

De spurte meg i Haugesund om det gikk greit uten han og om det var heit krise så kunne han nok fått vært med :)

De spurte meg i Haugesund om det gikk greit uten han og om det var heit krise så kunne han nok fått vært med :)

Det går sikkert greit. Får jeg samme legen som sist, så hører han meg sikkert hyle selv om han sitter i gangen :hilarious::hilarious:

Ingen partner inn på klinikken, bare under uttak for sædprøve. Han må vente på værelse vårt under uttaket. Brukte munnbind på kontrollene fordi jeg var forkjølet, men ikke i dag på uttak(frisk igjen) antibac på tur inn og ut fra klinikken. Ikke håndhilse på lege/sykepleier.. Ja, det var vel det:) Hausken Lysaker

Måtte ha uttak alene i mars pga korona, det kommer til å gå så fint :Heartred Holdt på å få ett aldri så lite sammenbrudd når de sa det, men var på andre siden sjeleglad at jeg fikk uttak i det hele tatt, sprekkeferdig og overstimulert:)

Måtte ha uttak alene i mars pga korona, det kommer til å gå så fint :Heartred Holdt på å få ett aldri så lite sammenbrudd når de sa det, men var på andre siden sjeleglad at jeg fikk uttak i det hele tatt, sprekkeferdig og overstimulert:)

Er mest for å skvise ham i hånda for ikke å skrike hvis jeg får samme legen :P

Var det så vondt? Kan du si fra om dårlig opplevelse, og få mer smertestillende?

Første gangen var bare ubehagelig. Andre gangen var utrolig smertefullt. Skal gi beskjed denne gangen at jeg må ha mer smertestillende. Pga hu så gruer jeg meg nå skikkelig til uttak.
2 forskjellige leger.

Back
Topp