Nedtelling til tidlig ultralyd..!

Tulipan:)

Elsker forumet
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
Vårspirene 2021
Ja, jenter. Enda en nedtelling. ;) Plutselig går tida, og vi når noen milepæler sammen :Heartblue:Heartred:wav


Min tul er bare 10 dager unna!!!....
 
Min er om tre dager... Føles ut som en evighet til
 
Om 2 dager faller dommen her.. Har vært noen heftig lange 10 dager siden jeg var på første TUL og hun bare så antydning til fostersekken i uke 6+2.
 
Om 2 dager faller dommen her.. Har vært noen heftig lange 10 dager siden jeg var på første TUL og hun bare så antydning til fostersekken i uke 6+2.
Åååh, det blir spennende, krysser alt jeg har for at alt er ok! :)
 
Er dette ultralyd gjennom det offentlige eller privat? Mente man skulle få tilbud om tul nå, men har ikke lest meg godt opp...
 
Er dette ultralyd gjennom det offentlige eller privat? Mente man skulle få tilbud om tul nå, men har ikke lest meg godt opp...
Min er privat. Disse nye reglene er gjennom en stor byråkratikvern og kommer ut en gang i november tror jeg det var. Ingenting nytt før den tid, så man må fikse selv med mindre man har grunner til å få det dekket/blir henvist av lege..
 
Bestilte nå nettopp, 24 dager til - valgte å drøye til da, for da er jeg forhåpentligvis litt over 8 uker hvis alt går bra. Tålmodigheten skal få kjørt seg de neste tre ukene, for helst ville jeg jo sett så fort hjertet kan slå:rolleyes:
 
Jeg venter fortsatt på at gynekologen skal gå gått over henvisningene fra legen og gi meg en time ventet i snart 2 uker pga ferie hos gynekologen
 
Er dette ultralyd gjennom det offentlige eller privat? Mente man skulle få tilbud om tul nå, men har ikke lest meg godt opp...
Får offentlig pga oppfølging av habituell abort.

1 dag igjen.. Blir en laaaang dag..
 
16-17 dager til. Håpe disse ukene går fort
 
Da ble det forkortet med et døgn. 8 min igjen...
 
Back
Topp