Blør enda

Milloo

Betatt av forumet
Junilykke 2020 ♡
Det er nesten 10 uker siden jeg fødte å jeg blør enda . Det kommer å går litt, men er nesten alltid noe småblødninger der nede . Syns det er rart siden der er så lenge siden . Jeg hadde ingen sting . Noen fler som har opplevd dette? Vurderer å kontakte lege for en sjekk
 
Det er nesten 10 uker siden jeg fødte å jeg blør enda . Det kommer å går litt, men er nesten alltid noe småblødninger der nede . Syns det er rart siden der er så lenge siden . Jeg hadde ingen sting . Noen fler som har opplevd dette? Vurderer å kontakte lege for en sjekk

Ville absolutt kontaktet lege! Syns det hørtes lenge ut..!
 
Det er nesten 10 uker siden jeg fødte å jeg blør enda . Det kommer å går litt, men er nesten alltid noe småblødninger der nede . Syns det er rart siden der er så lenge siden . Jeg hadde ingen sting . Noen fler som har opplevd dette? Vurderer å kontakte lege for en sjekk
Min sønn er 9 uker og jeg holder på akkurat sånn som deg. Bortsett fra Noen dager er det helt fint også plutselig blør jeg litt eller det er brunt. Sydde heller ikke noe. Har hørt at det er ganske normalt
 
Sniker :)
Tror jeg blødde i rundt 8 uker sist. Fikk beskjed om at det var helt normalt så lenge det ikke lukter vondt eller klør osv :)
 
Back
Topp