IKM uke 33

Vedlegg

• IMG_20200812_133527.jpg
    IMG_20200812_133527.jpg
    18,5 KB · Visninger: 166
Last edited:
Vil det slå ut på digital om eg tar i kveld eller må eg vente til i mårå?
Ja måtte svi av noen til for har så mången liggende
Jeg hadde ikke klart å vente :laughing002
Det sies jo og sett det mange ganger at kveldsurin nesten er bedre enn morgenurin.
Med den fine streken din i dag er det verdt et forsøk, oooom ikke du vil vente med digital til IKM da.

Jeg hadde ikke klart å vente :laughing002
Det sies jo og sett det mange ganger at kveldsurin nesten er bedre enn morgenurin.
Med den fine streken din i dag er det verdt et forsøk, oooom ikke du vil vente med digital til IKM da.

Glem denne, ser at du hoppet i deg og fikk ditt nydelige digitale svar :love7
Gratulerer så mye med din lille spire, måtte dere få en fin graviditet:wav

Glem denne, ser at du hoppet i deg og fikk ditt nydelige digitale svar :love7
Gratulerer så mye med din lille spire, måtte dere få en fin graviditet:wav
Ja satser på grei graviditet denne gangen. Med første spydde eg i 9 mnd, med andre så va det bekkenet så er spent på om eg får gå et svangerskap uten noe store problemer

Oj, så spennende. Krysser fingrene for sen hcg-stigning hos deg og positiv test i morgen :)

Jeg kan settes på gravid ❤️ Etter SA i mai håper jeg det går fint denne gangen. Håper på mange flere positive tester her inne i dagene som kom kommer. Og masse lykke til med fryseforsøk til deg :)

11 dpo etter FF. To negative tester fra babyplan i dag. Sjekket mitt forrige svangerskap, da fikk jeg negativ test 11 dpo og positiv 13 dpo, testet da ikke 12 dpo, så jeg har enda ett lite håp☺️

11 dpo etter FF. To negative tester fra babyplan i dag. Sjekket mitt forrige svangerskap, da fikk jeg negativ test 11 dpo og positiv 13 dpo, testet da ikke 12 dpo, så jeg har enda ett lite håp☺️

ehm du kunne du tatt vekk *liker ikke* på innlegget mitt om TR?:wideyed: Det er negativt å få det .. hehe :confused::rolleyes:;) det er liksom -1 poeng på ratingen enn får :nailbiting:

Jeg kan settes på gravid ❤️ Etter SA i mai håper jeg det går fint denne gangen. Håper på mange flere positive tester her inne i dagene som kom kommer. Og masse lykke til med fryseforsøk til deg :)

Gratulerer så mye, håper spira klorer seg fast helt frem til mål denne gangen :Heartred Takk for lykkeønskninger, spennende tider på oss begge fremover nå

Da var testen kjøpt inn får se om den ryker i kveld eller i morgen tidlig :hilarious:

2 dager over IKM her og testet på nytt i dag, men jeg klarer ikke å se noe, anyone else?

Var sikker på at TR skulle komme tirsdag, så onsdag, så torsdag siden jeg har noe ilinger nedover lårene som kommer og går og en livmortapp som stikker litt, men nei. :/

Vedlegg

• B5B61244-203B-43BC-B247-6BA735A65218.jpeg
    B5B61244-203B-43BC-B247-6BA735A65218.jpeg
    9,7 KB · Visninger: 131
2 dager over IKM her og testet på nytt i dag, men jeg klarer ikke å se noe, anyone else?

Var sikker på at TR skulle komme tirsdag, så onsdag, så torsdag siden jeg har noe ilinger nedover lårene som kommer og går og en livmortapp som stikker litt, men nei. :/
Burde vært sterkere om det er positiv test siden du er over ikm. Men har hørt flere fått positiv test etter ikm.

Oppdaget blod på papiret når eg tørka meg i går (ulempen med å teste positiv så tidlig), men ingenting mer så håpe det va uskyldig. Testane har økt i styrke fra i går. Men noen andre så har erfaring med at dei tidlige testane får samme resultat som dei vanlige testane?

Vedlegg

• received_3075625199222713.jpeg
    received_3075625199222713.jpeg
    18,2 KB · Visninger: 119
  • Snapchat-1324501969.jpg
    Snapchat-1324501969.jpg
    12,6 KB · Visninger: 121
Back
Topp