LilleLengter
Betatt av forumet
Jeg ser på denneEr småkvalm, trøtt, har litt små smerter i sida (akkuratt så ting strekke seg), snopesjuk osv men alt kan være pms og. Har tatt to tester i dag som eg føle eg ser svak strek på så har et lite håp

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg ser på denneEr småkvalm, trøtt, har litt små smerter i sida (akkuratt så ting strekke seg), snopesjuk osv men alt kan være pms og. Har tatt to tester i dag som eg føle eg ser svak strek på så har et lite håp

Nå kupper jeg hermen, det går ikke å regne ut dpo ut fra det. 3+6 er lengden på svangerskapet beregnet fra første dag for siste menstruasjon, så hun er på syklusdag 27.
![]()
Skjønte at det ikkje gjekk ann , spurte bare på en litt forsiktig måte hehe , takk![]()
Den er rosa i dag så har håpe oppe at det stemmeSynes den er sterkere, og synes også den ser rosa ut![]()
Din er helt lik min. Jeg testet positivt på digital idag!Dagens test

Så kjekt eg vente litt ennå me å ta, sjølom eg klør i fingrane. Ka tid er ikm?Din er helt lik min. Jeg testet positivt på digital idag!![]()
15/8Så kjekt eg vente litt ennå me å ta, sjølom eg klør i fingrane. Ka tid er ikm?
Samme så meg då, klør i fingrane men bør venta til morgenurinen i mårå15/8![]()
Din er helt lik min. Jeg testet positivt på digital idag!![]()
Vil du settes på gravid?
, men det var «bare» 10 dpo. Ikm torsdag eller fredag.
!WohoDagens test