Pålegg

Ost og skinkeost er favoritt her.
Prøver å venne henne til Leverpostei og makrell i tomat. Storesøster elsket dette, men lillesøster ikke like fornøyd med det
Gir ellers most banan på skiva, avokadomos, prim, brunost, har av og til gitt tynt lag med bringebærsytetøy som har lite sukker i, kalkunfilet.. prøver mye forskjellig. Kremost ol.
Jeg ammer fortsatt ganske mye også, så noen dager spiser hun fortsatt lite fast føde..
 
Ost og skinkeost er favoritt her.
Prøver å venne henne til Leverpostei og makrell i tomat. Storesøster elsket dette, men lillesøster ikke like fornøyd med det
Gir ellers most banan på skiva, avokadomos, prim, brunost, har av og til gitt tynt lag med bringebærsytetøy som har lite sukker i, kalkunfilet.. prøver mye forskjellig. Kremost ol.
Jeg ammer fortsatt ganske mye også, så noen dager spiser hun fortsatt lite fast føde..
Det var mye variert ja, takk for tips. Hvor gammel er hun? Min lille frøken er 11 mnd
 
Alt!!!! Har et lite matvrak :p men det det går mest i er makrell i tomat, egg og avokado og ulike vegetarpålegg
 
Her går det mest i brunost, hvitost eller kokt skinke. Prøvde med ulike smørbare pålegg først som skulle være litt lettere å spise men likte ikke noe av det, så får prøve igjen om en stund.
 
Back
Topp