Mye liv i magen

Orchidaceae

Glad i forumet
Assistert-jentene
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Er det andre som opplever økt aktivitet i magen? Jeg er i dag 38+1 og har den siste uka merket mer liv i magen enn hva det tidligere har vært. Etter å ha lest på nett (som jeg ikke burde gjøre) kan endringer med mye aktivitet være tegn på at baby ikke har det så bra i magen, og det rådes til å ta kontakt med føden. Vi skal på kontroll hos jordmor ved helsestasjonen i morgen torsdag, og vi skal ta det opp da.
 
Merket også økt aktivitet nå mot slutten, lengre intervall med mye tumling inn i magen:p Fikk beskjed om at det ikke var noe å tenke på,mmen det skader ikke å høre:)
 
Er masse masse aktivitet her også! Er 39+0, har vært sånn en uke eller to.
 
Mye aktivitet her også, eller baby holder på lenge av gangen. 40+2 idag. Husker jeg søkte rundt på nett om det for 2-3 uker siden da baby rørte ser i 12 timer i strekk en dag :eek::D
 
Mye aktivitet her også, eller baby holder på lenge av gangen. 40+2 idag. Husker jeg søkte rundt på nett om det for 2-3 uker siden da baby rørte ser i 12 timer i strekk en dag :eek::D
Oj, det var heftig! :woot: Var du til noe sjekk da? Huff, jeg har ikke godt av å prøve å finne svar på nett. Gjør det bare værre :dead:
 
Her er det også mye aktivitet i magen, 39+1. Synes det er betryggende :happy:
Ja, det synes jo egentlig jeg også. Men så har jeg hørt at dersom aktiviteten blir mye mer enn det har pleid å være så kan det være tegn på at baby ikke har det så bra i magen. Samme som dersom det blir mindre aktivitet :wideyed: Men det virker jo her som at det er fler som merker økt aktivitet på slutten. Så det behøver kanskje ikke da bety noe negativt....
 
Jeg er 39+2 og her har aktiviteten også økt voldsomt de siste dagene
 
Uke 38 i dag.. Og de siste dagene har ho vært helt turbo inni der.. Sa det til jordmor i går, men ho kommenterte det ikke noe ytterligere enn at det var bra å kjenne liv.. Så slo meg til ro med det.. Men skal på sykehuset til ul i morra så skal spørre igjen da. Nå er det liksom flere timer ho driver på
 
Uke 38 i dag.. Og de siste dagene har ho vært helt turbo inni der.. Sa det til jordmor i går, men ho kommenterte det ikke noe ytterligere enn at det var bra å kjenne liv.. Så slo meg til ro med det.. Men skal på sykehuset til ul i morra så skal spørre igjen da. Nå er det liksom flere timer ho driver på
Jordmor hadde kanskje kommentert det dersom det ikke er bra. Men det er bra du skal til ul og kan høre mer da. Vi hadde siste ul 24.7, og da var alt bra. Mange tegn på at han trives der inne. Sånn har det vært ved hver ul vi har vært på :happy:
 
Er det andre som opplever økt aktivitet i magen? Jeg er i dag 38+1 og har den siste uka merket mer liv i magen enn hva det tidligere har vært. Etter å ha lest på nett (som jeg ikke burde gjøre) kan endringer med mye aktivitet være tegn på at baby ikke har det så bra i magen, og det rådes til å ta kontakt med føden. Vi skal på kontroll hos jordmor ved helsestasjonen i morgen torsdag, og vi skal ta det opp da.
Jeg tok kontakt med føden for noen dager siden pga uro for noe annet og da hun spurte om liv og jeg sa økt og masse så sa hun «kjempebra!!» Jeg tenker og i utgangspunktet at det gir meg ro når jeg kjenner h*n ofte <3
 
Back
Topp