Veldig hyppige kynnere

lilla2103

Glad i forumet
Himmelbarn
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
September To Remember
Hehe, nå har jeg jazzet meg opp her, helt sikkert uten grunn :hilarious:

Er 37+0 i dag (førstegangs) og har den siste timen hatt murringer i korsryggen og kynnere hvert 5 minutt (av og til 2-3 min mellom). Jeg er overbevist om at han ikke kommer før etter termin, så har egentlig ingen tro på at det er noe, men må jo innrømme at jeg ble litt spent likevel :rolleyes: Kynnerne er ikke smertefulle, og har ingen problemer med å snakke eller puste, så tror nok bare kroppen øver seg litt ekstra i kveld.

Noen som kjenner seg igjen? :)
 
Første gangen min var det sånn i noen dager før fødsel. Så kan være noe på gang. Er veldig individuelt da, men er kanskje lov å håpe
 
Første gangen min var det sånn i noen dager før fødsel. Så kan være noe på gang. Er veldig individuelt da, men er kanskje lov å håpe

Takk for svar! Spennende :D Begynte å finne fram de siste tingene til fødebagen, just in case :joyful:
 
Sist svangerskap (med tvillinger) i 2017, så fikk jeg regelmessige kynnere med 3-4 min mellomrom en kveld. Ringte føden med lav terskel pga tvillinger, og da var livmorhalsen moden og veldig forkortet siden kontroll tidligere samme dag! Så regelmessige kynnere kan være starten på noe:) spennende uansett! Håper noe skjer her også snart, er 36+4 i dag og storesøstrene kom 37+3 så om lillebror velger å komme i løpet av neste uke hadde det vært perfekt:rolleyes:
 
Sånn har jeg hatt det støtt og stadig på kveldene: regelmessige kynnere (ikke vonde) i en time eller to, som aldri blir noe mer :)

nå er jeg tredjegangs da, så har hatt kynnere siden før uke 20.

kan ikke huske hvordan det var med førstemann, men siden du er 37 uker så KAN det jo fort være et tegn (eller ikke) ;)
 
Hehe, nå har jeg jazzet meg opp her, helt sikkert uten grunn :hilarious:

Er 37+0 i dag (førstegangs) og har den siste timen hatt murringer i korsryggen og kynnere hvert 5 minutt (av og til 2-3 min mellom). Jeg er overbevist om at han ikke kommer før etter termin, så har egentlig ingen tro på at det er noe, men må jo innrømme at jeg ble litt spent likevel :rolleyes: Kynnerne er ikke smertefulle, og har ingen problemer med å snakke eller puste, så tror nok bare kroppen øver seg litt ekstra i kveld.

Noen som kjenner seg igjen? :)
Hatt det slik fra uke 20-36. Nå er de vonde men vil ikke skje mer. Er 39-0 i dag. Hvis jeg ikke har født på mandag så har jeg kommet lenger en de andre svangerskapene. Hvis de bygger seg opp i styrke eller vannet går så er d noe på gang. Eller du begynner å blø litt.
 
Hehe, nå har jeg jazzet meg opp her, helt sikkert uten grunn :hilarious:

Er 37+0 i dag (førstegangs) og har den siste timen hatt murringer i korsryggen og kynnere hvert 5 minutt (av og til 2-3 min mellom). Jeg er overbevist om at han ikke kommer før etter termin, så har egentlig ingen tro på at det er noe, men må jo innrømme at jeg ble litt spent likevel :rolleyes: Kynnerne er ikke smertefulle, og har ingen problemer med å snakke eller puste, så tror nok bare kroppen øver seg litt ekstra i kveld.

Noen som kjenner seg igjen? :)

Hvordan går det med deg? ❤️

Her har jeg fått mye mer smertefulle kynnere, og kjenner murringer nederst i magen av og på. I tillegg har jeg hatt dårlig mage litt av og på siden fredag. Noe som er nytt for en som har slitt med hard mage i åtte måneder. Men foreløpig har det ikke skjedd noe mer. Veldig spent på om det er modning som pågår og hvor lenge kroppen vil holde på sånn.
 
Hvordan går det med deg? ❤️

Her har jeg fått mye mer smertefulle kynnere, og kjenner murringer nederst i magen av og på. I tillegg har jeg hatt dårlig mage litt av og på siden fredag. Noe som er nytt for en som har slitt med hard mage i åtte måneder. Men foreløpig har det ikke skjedd noe mer. Veldig spent på om det er modning som pågår og hvor lenge kroppen vil holde på sånn.

Takk som spør! Det går bra, ikke skjedd noe videreutvikling utover fortsatte kynnere :p Så regner egentlig med at det blir å være litt sånn fremover og håpe at det kanskje skjer noe ila de neste par ukene!

Noe nytt med deg? :angelic:
 
Sånn har jeg hatt det støtt og stadig på kveldene: regelmessige kynnere (ikke vonde) i en time eller to, som aldri blir noe mer :)

nå er jeg tredjegangs da, så har hatt kynnere siden før uke 20.

kan ikke huske hvordan det var med førstemann, men siden du er 37 uker så KAN det jo fort være et tegn (eller ikke) ;)

Takk for svar! :) har ikke blitt noe mer her utover fortsatte kynnere så var nok ingenting på gang :p

Hvordan går det med deg? :)
 
Sist svangerskap (med tvillinger) i 2017, så fikk jeg regelmessige kynnere med 3-4 min mellomrom en kveld. Ringte føden med lav terskel pga tvillinger, og da var livmorhalsen moden og veldig forkortet siden kontroll tidligere samme dag! Så regelmessige kynnere kan være starten på noe:) spennende uansett! Håper noe skjer her også snart, er 36+4 i dag og storesøstrene kom 37+3 så om lillebror velger å komme i løpet av neste uke hadde det vært perfekt:rolleyes:

Så artig! Ble håpefull da jeg leste beskjeden din men har ikke skjedd noe mer her, fortsatt bare kynnere :p

Går alt bra med deg? :)
 
Lykke til, det kan være noe eller ingenting. Tiden vil vise :happy::smiley-angelic006

Foreløpig er det ingenting, fortsatt bare mange kynnere om dagen! :rolleyes: Men det var spennende å tro at det kunne være noe på gang :joyful:

Alt bra med deg? :)
 
Takk som spør! Det går bra, ikke skjedd noe videreutvikling utover fortsatte kynnere :p Så regner egentlig med at det blir å være litt sånn fremover og håpe at det kanskje skjer noe ila de neste par ukene!

Noe nytt med deg? :angelic:

Ganske det samme her. Men merker at magevondten har kommet for å bli. I dag har det til og med gjort vondt i magen når jeg har hostet (satte vann i vrangstrupen, ikke korona heldigvis). Spent på hvor lenge man skal gå sånn. Mamma hadde visst vonde kynnere i ca. 12 dager før hun fødte første. Ikke at det nødvendigvis har noe å si for meg, men gøy å høre andres erfaringer uansett.
 
Foreløpig er det ingenting, fortsatt bare mange kynnere om dagen! :rolleyes: Men det var spennende å tro at det kunne være noe på gang :joyful:

Alt bra med deg? :)
I dag er det hyppige kynnere, utenom det er det rolig før stormen :happy:

Noe mer action på deg? ;)
 
Takk for svar! :) har ikke blitt noe mer her utover fortsatte kynnere så var nok ingenting på gang :p

Hvordan går det med deg? :)
Her er det fortsatt «bare» masse kynnere. Men nå synes jeg de kommer hele dagen..

Skal på leiekontroll i morgen på sykehuset siden han for en uke siden lå på tvers/skrå.
Veldig spent for morgendagen, men føler vel han er i samme posisjon enda. Er 39 uker akkurat i morgen.
Håper det blir tatt noen avgjørelse på hva som evt skjer videre. Legen forrige uke snakket om at hvis han ligger med hodet ned så kanskje de vurderte å sette i gang slik at han ikke får snudd seg igjen, kanskje de prøver vending, eller så må det bli keisersnitt.
Og da er jeg spent på når evt ting skjer... sånn som det er nå og hvis vannet går så må jeg Legge meg rett ned og hentes i ambulanse.. merker det sliter litt på hele meg for jeg tør så vidt å gå noe sted i tilfelle vannet går :hilarious:
 
Her er det også enormt masse kynnere. Når jeg reiser meg, når jeg setter meg ned, når jeg går, når jeg hviler, hele tiden føler jeg. Men det er ikke ulikt de to andre gangene.
Sist gang hadde jeg regelmessige maserier/kynnere hver natt, de siste fem ukene. Han ble født på termin. Heldigvis har jeg sluppet det denne gangen. De kommer og går hele tiden, men er ikke så tydelige at jeg hadde klart å registrere de som maserier. Det er ikke alltid det er en tydelig start og slutt liksom.
 
Back
Topp