Middagstråden

Reana

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
Himmelbarn
❤️ Februarskattene 2019 ❤️
Juligull2021
Jeg føler vi spiser de samme rettene hele tiden og er litt matlei om dagen :p Fint å kunne dele noen tips og enda en tråd vi kan samle litt innlegg til en skjult gruppe ;)

Hva har du spist til middag i dag? Vi hadde viltgryte (elgkjøtt) med potetmos.
 
Kan du dele oppskrift? Har aldri lagd pulled pork selv, men det er jo så godt :D
Vi bruker tullip sin «pakke» (fåes i alle butikker), den setter man bare i ovnen slik den kommer i pakken, også drar man kjøttet fra hverandre med to gafler når den er ferdig i ovnen. Står fin oppskrift på pakken :) Serveres med cole slaw, barbeque saus og valgfri salat inne i pitabrødet :D
 
Idag hadde vi laks med stekte grønnsaker og blåmkålsmos her. Toppet med litt pesto. Namnam:D
 
Her er det minipizza på gang. Veldig enkelt siden vi er på tur, men ferdig bunn, påsmurt rød pesto, mozarellabiter, skiver av kirsebærtomat, litt ananas og så innså jeg at i denne formen kan jeg spise spekeskinke :D
 
Fiskeboller med raspet gulrot, potet og hjemmelaget hvit saus med karri ble det her i dag:p:rolleyes:
 
Hjemmelaget fiskegrateng på menyen i dag!
 
Spaghetti uten noe her i dag :laughing002
Mannen hadde laget digg pastasaus med masse grønnsaker og hakka tomater.. Det gikk ikke bra for min del :laughing002
 
Seibiff med stekt løk, kokte poteter, erter og raspet gulrot.
 
Back
Topp