Koronatest

Solstråla94

Glad i forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Juliknøttene 2022
Har hatt forkjølelsessymptomer denne uka, og valgte å ringe inn for å teste meg for korona i går. Svar skal komme innen 1-3 dager, men på helsenorge står det at pga teknisk feil kan der hende svaret ikke vil komme i min profil og da må lege ordne det.. 5 dager til termin og har hatt veldig mensensmerter siden i går kveld og våknet flere ganger i natt pga det... hva gjør man hvis svaret ikke kommer før fødselen starter!? :mad: Tipper den er negativ siden jeg bare har vært hjemme, kun butikk. Kjenner jeg får helt panikk hvis samboer ikke får være med om jeg må føde i isolat:grumpy:
 
Har hatt forkjølelsessymptomer denne uka, og valgte å ringe inn for å teste meg for korona i går. Svar skal komme innen 1-3 dager, men på helsenorge står det at pga teknisk feil kan der hende svaret ikke vil komme i min profil og da må lege ordne det.. 5 dager til termin og har hatt veldig mensensmerter siden i går kveld og våknet flere ganger i natt pga det... hva gjør man hvis svaret ikke kommer før fødselen starter!? :mad: Tipper den er negativ siden jeg bare har vært hjemme, kun butikk. Kjenner jeg får helt panikk hvis samboer ikke får være med om jeg må føde i isolat:grumpy:
Jeg ville tatt det opp med dem på føden der du skal føde. På sus mener jeg de tar å hurtig tester de som kommer inn med forkjølelse symptomer. Og hvis test er negativ så kan han komme inn og at dere kanskje heller kan ha munnbind på ham. Men tror d er veldig individuelt hva de gjør. Så jeg hadde snakket med dem.
Evt se om de har tilgang til prøve svar hvis d behandles på sykehuset. Ellers ville jeg ringt legen i morgen tidlig hvis du ikke har hørt noe.
 
Har hatt forkjølelsessymptomer denne uka, og valgte å ringe inn for å teste meg for korona i går. Svar skal komme innen 1-3 dager, men på helsenorge står det at pga teknisk feil kan der hende svaret ikke vil komme i min profil og da må lege ordne det.. 5 dager til termin og har hatt veldig mensensmerter siden i går kveld og våknet flere ganger i natt pga det... hva gjør man hvis svaret ikke kommer før fødselen starter!? :mad: Tipper den er negativ siden jeg bare har vært hjemme, kun butikk. Kjenner jeg får helt panikk hvis samboer ikke får være med om jeg må føde i isolat:grumpy:
Er du sikker på at der står at den tekniske feilen gjelder deg? Det står hos meg også, at det gjelder «noen» av oss. Kanskje du har misforstått beskjeden? Jeg fikk beskjed om at allergisymptomene mine gjorde at de krevde en koronatest av meg, for å være 100% sikker på at det ikke var korona. Selv om denne beskjeden stod oppe på siden min, så var resultatet komt inn 24 timer etter testen ble tatt:) Reuktatet skal komme samtidig til deg og fastlege. Forrige gang jeg tok koronatest (også pga allergi, for å få komme på svagerskapskontroll på sykehus), kunne de se resultatet i resepsjonen når jeg ringte dem på morgenen to dager senere:) Fortsett å oppdatere siden din, plutselig står det der:)
 
Har hatt forkjølelsessymptomer denne uka, og valgte å ringe inn for å teste meg for korona i går. Svar skal komme innen 1-3 dager, men på helsenorge står det at pga teknisk feil kan der hende svaret ikke vil komme i min profil og da må lege ordne det.. 5 dager til termin og har hatt veldig mensensmerter siden i går kveld og våknet flere ganger i natt pga det... hva gjør man hvis svaret ikke kommer før fødselen starter!? :mad: Tipper den er negativ siden jeg bare har vært hjemme, kun butikk. Kjenner jeg får helt panikk hvis samboer ikke får være med om jeg må føde i isolat:grumpy:

Jeg testa meg forrige uke og det stod at svaret kanskje ikke ville være tilgjengelig hos meg også. Men fikk svar på helsenorge to dager etter. Håper du får svar før fødsel ❤️
 
Er du sikker på at der står at den tekniske feilen gjelder deg? Det står hos meg også, at det gjelder «noen» av oss. Kanskje du har misforstått beskjeden? Jeg fikk beskjed om at allergisymptomene mine gjorde at de krevde en koronatest av meg, for å være 100% sikker på at det ikke var korona. Selv om denne beskjeden stod oppe på siden min, så var resultatet komt inn 24 timer etter testen ble tatt:) Reuktatet skal komme samtidig til deg og fastlege. Forrige gang jeg tok koronatest (også pga allergi, for å få komme på svagerskapskontroll på sykehus), kunne de se resultatet i resepsjonen når jeg ringte dem på morgenen to dager senere:) Fortsett å oppdatere siden din, plutselig står det der:)
Det er i såfall snakk om denne beskjeden. Den står hos alle:)
 

Vedlegg

  • 30DE809D-6BBA-4D15-BA0E-43CC4A748254.png
    30DE809D-6BBA-4D15-BA0E-43CC4A748254.png
    46,9 KB · Visninger: 32
Takk for svar alle sammen. Jeg misforsto også teksten på helsenorge :hilarious: ringte de tidligere idag for å høre om de kunne fremskynde svaret pga at jeg tror fødselen er på gang snart hvis det ikke bare er modningsrier. De kunne dessverre ikke det, men om fødselen skulle starte måtte jeg bare snakke direkte med sykehuset så de kunne finne ut av svaret på prøven. Fikk omsider svar på prøven nå i ettermiddag og den er heldigvis negativ! :rolleyes: Nå sitter jeg her med ujevne kraftige menssmerter som kommer inni mellom, men ikke noe jevnt o_O
 
Back
Topp